Aape x Tommy is Back

בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר חובר שוב אל מותג הסטריט היפני אייפ, ומציג קולקציית קפסולה ייחודית. אגם בוחבוט ונורוז מדגמנים לכם את הפריטים הלוהטים בקולקציה

אחרי קולקציית קפסולה מוצלחת במיוחד שעוררה ביקוש אדיר ברחבי העולם, המעצב האמריקאי טומי הילפיגר חובר שוב למותג הסטריט הבועט AAPE BY *A BATHING APE®. השניים עיצבו קולקציה הממזגת בין הסטריט סטייל של אייפ לבין סגנון הקולג' האמריקאי של הילפיגר.

הקולקציה כוללת פריטי חורף המציגים משחק מעניין בין אלמנטים המזוהים עם כל אחד מהמותגים – הדפס הקאמופלאז' האייקוני של אייפ בפלטת הצבעים של המותג האמריקאי (כחול, אדום ולבן). בין הפריטים הבולטים מככב ז'קט הג'ינס, שהיה אחד הפריטים האהובים בדרופ הראשון, החוזר גם הפעם במראה דו-שכבתי ועם הלוגו המשותף. גם הקפוצ'ונים הממותגים עושים קאמבק בדרופ השני לצד סווטשירטים, טי-שירט, וסט פאפר, כובעי גרב וסקייטבורדים להשלמת הלוק והווייב.

לרגל השקת הקולקציה נקראו לדגל אגם בוחבוט ונורוז, שהצטלמו להפקת אופנה המוקדשת לקולקציית הקפסולה. הצילומים התקיימו ברחובות תל אביב, בניחוח ניינטיז עם קריצה לתרבות ההיפ-הופ. על הסט הייתה אווירה כיפית וחברית, עם המון פרגון הדדי והתרגשות לקראת הגיוס של אגם, שהתרחש יומיים לאחר מכן.

הקולקציה צולמה כשברקע רצף שירים של השניים. מה בפלייליסט? אגם רקדה לצלילי "חפלה בטברנה" של נורוז, הוא שר את השיר החדש של בוחבוט "אתה לא ברשימות", ושניהם הרימו ביחד כש"דובשנייה" הופעל וכל הצוות קם על הרגליים.

קצת רקע על AAPE: המותג הוקם בקיץ 2012 כתת-מותג של לייבל אופנת הרחוב BAPE A BATHING APE, וצבר באז בקרב חובבי אופנה צעירים המחוברים לסטריט-וור ומעוניינים להישאר מעודכנים. המותג הוקם על ידי המעצב היפני המוכר בשם NIGO, מעריץ נלהב של תרבות הפופ, מה שמסביר את הקריצות לרפרנסים התרבותיים שנראים על הפריטים, ואת הלוגו שמושפע מהסרט "כוכב הקופים". הדגמים בקולקציה מציגים גזרות נינוחות עם הדפסים גראפיים ייחודיים. הלוגו Moon face המפורסם, המציג איור גראפי של קוף, הוא גרסה צעירה של הלוגו המקורי מבית המותג BAPE.

המעצב האמריקאי טומי הילפיגר החל את דרכו כמוכר ג'ינסים, והפך ברבות השנים לאחד מבתי האופנה המשפיעים והמובילים ביותר, עם קו עיצובי המזוהה עמו שנשאר נאמן ליסודותיו ואינו מושפע מטרנדים חולפים. הסגנון המוכר של המותג, שנמצא בבעלות תאגיד PVH, נשען על אסתטיקה ספורטיבית עם נגיעות אלגנטיות והשראה ממראה הקולג' האמריקאי. הצבעוניות מבוססת על צבעי דגל ארה"ב, והיא באה לידי ביטוי מדי עונה בדרכים שונות ומגוונות. טומי ג'ינס, הקו הצעיר והקולי של בית האופנה, מחובר לטרנדים הבולטים ומעניק פרשנות למגמות השולטות באופנת הרחוב. הקו דוגל באג'נדה ירוקה הכוללת שימוש בבדים ממוחזרים והקפדה על תהליכי ייצור ידידותיים לסביבה.

שיתוף הפעולה כולל פריטים לנשים ולגברים, ונמכר במהדורה מוגבלת. פקטורי 54 נכללת ברשימת החנויות הנבחרות ברחבי העולם שזוכות להציג את הקולקציה. הפריטים מחכים לך עכשיו באתר ובחנות הפופ-אפ במתחם שרונה תל אביב.

Shop Now

DISCOVER MORE