Just In: Axel Arigato

עיצוב נקי ומינימליסטי והקפדה על איכות הסביבה: מותג הסטריט-וור השוודי AXEL ARIGATO נוחת לראשונה בפקטורי 54, עם הסניקרס שהפכו לשם דבר ופריטי מפתח משובחים לנשים ולגברים

כבר שנים שחזאי הטרנדים מדברים על מגמת הנורמקור, אופנה מינימליסטית שמתרחקת מייחוד ויזואלי ודוגלת בעיצוב נקי ונוח - בגדים נטולי פוזה המעניקים לאישיות הייחודית של כל אחד ואחת לזרוח ולהיות במרכז, ומספקים חופש להתרכז יותר בתוכן ופחות בעטיפה. תהליכים גלובליים שהתרחשו בשנים האחרונות – כמו משבר האקלים או מגפת הקורונה העולמית - השלימו את סיפור הנורמקור לכדי אמירה מנומקת עם משמעות.

הבנת חשיבות נושא הקיימות, לצד החיפוש אחר פריטי בייסיק איכותיים עם טוויסט עיצובי חדש, העניקו קרקע פוריה למותגי אופנה שחרטו על דגלם השקעה בשמירה על איכות הסביבה וייצור דגמים עם חיי מדף ארוכים. אחד הבולטים והנחשקים בתחום הוא המותג השוודי אקסל אריגטו.

המותג הוקם בשנת 2014 על ידי מקס סוורדה ואלבין ג'והנסון. הוא ידוע בזכות נעלי הסניקרס המוצלחות שלו, שנחשבות לשם דבר בתעשיית האופנה העולמית. הנעליים הפכו למבוקשות בזכות העיצוב החדשני והאסתטי, השימוש בחומרים מודעים לפלנטה הנבחרים בקפידה, וההקפדה על ייצור עם עורות שהם תוצר לוואי של תעשיית הבשר.

קולקציית הביגוד נשענת על בייסיקים משובחים המשלימים את הפילוסופיה השוודית/יפנית העומדת מאחורי מגמת המינימליזם (פירוש המילה "אריגטו" ביפנית הוא "תודה") ומציגה פריטי מפתח בעיצוב נקי עם טוויסטים קטנים שמבליטים את נוכחותם בשוק האופנה. עיצוב הדגמים שואב השראות תרבותיות מתחומי המוזיקה, האמנות והאדריכלות.

דגמי המותג מציגים אופנת רחוב ופריטים שיכולים להשתלב בכל מלתחה ובמגוון לוקים המתחדשים מדי שבוע, במטרה להישאר עם היד על הדופק בכל הנוגע לדרישות המשתנות של קהל לקוחותיהם, ובכך מושג ייצור יתר מינימלי.

DISCOVER MORE