Tel- Aviv Meets Dsquared2

הביקור של מנהליו הקריאייטיבים של דיסקוורד בישראל והשקת הקולקציה החדשה בעיצובם

main-pic-1110x500px_2

v

דין ודן קייטן, התאומים הזהים מהמוצא הקנדי שעומדים מאחורי השם Dsquared2, הגיעו בסוף השבוע לישראל להשקת הקולקציה BE COOL BE NICE בעיצובם במטרה להגביר את המודעות כנגד בריונות ברשת. על אף שביקרו בעבר בישראל בשנת 2010, זו הפעם הראשונה שהשניים מגיעים הנה לביקור רשמי.

המותג Dsquared2 הוקם בשנת 1992 במילאנו לאחר שדין ודן עיצבו כבר עבור ג'יאני ורסצ'ה ולאחר מכן למותג הדנים דיזל. רנצ'ו רוסו, המייסד והבעלים של דיזל, תמך בשניים בהחלטה להשיק מותג משלהם. מתוך הידע שרכשו החליטו דין ודן להשיק מותג דנים איכותי עבור גברים שרצו להראות אופנתיים. המותג הצליח כך ששנתיים לאחר מכן הורחב קו הלבוש לקולקציה שלמה עבור אותם הגברים. בשנת 2003 הורחב המותג גם לבגדי נשים – את הקרדיט למהלך זה המעצבים נותנים למדונה, שפנתה אליהם בבקשה לעצב עבורה פרטי לבוש למסע ההופעות שלה שהתרחש באותה שנה.
v

stars-run-way-771px

 

מי שמכיר את סצנת האופנה במילאנו יודע שצפויה להיערך על המסלול של Dsquared2 מסיבה. בין התרחישים שהתקיימו בעבר בתצוגות שלהם אפשר היה לראות דוגמניות שנחתו על המסלול היישר מתוך מטוס הצבוע בוורוד, דוגמניות שמהלכות על 10 ס"מ של בוץ ודוגמנים על נעלי פלטפורמה גבוהות במיוחד. על המופעים האלו אחראים זוג המעצבים שהמותג על שמם מוכר מיום הקמתו בזכות הסקס-אפיל, הצבעוניות והתיאטרליות המעבירים את המסר שכיף זה תמיד שם המשחק.

הפאן שמתרחש על מסלולי התצוגה אינו מנותק מאורח החיים הנהנתי של המעצבים המחזיקים חוג חברים נוצץ הכולל בין היתר את הדוגמניות ג'יזל, אלסנדרה אמברוסיו ואיזבל גולארט. מידי שנה בכל אוגוסט, כמו מסורת, דין ודן מקיימים מסיבות סוערות במיקונוס שאליהן מתנקזים מיטב אנשי האופנה והסלבריטאים.

דין ודן קייטן נחתו בישראל ביום שישי האחרון לביקור בן שלושה ימים כאשר מסוק שהועמד לרשותם הטיס אותם בשמי תל אביב, ים המלח וירושלים. ביום ראשון, הם פתחו את הבוקר בפאנל שנערך לכבודם בבית הספר לעיצוב "שנקר", בו סיפרו על קורות המותג, על חייהם האישיים ועל תהליך העבודה המשותף על הקולקציות. לאחר מכן, נכנסו המעצבים לכיתות התלמידים בקורס דנים, שם הוצגו בפניהם עבודות של קבוצת סטודנטים בעוד שהשניים העריכו את יצירותיהם.

v

shenkar

v

במסגרת הפאנל והמפגש עם הסטודנטים סיפרו השניים על הזיקה שלהם לעיצוב קולקציית BCBN – קולקציית הקפסולה החדשה המבקשת לדרבן התנהגות חיובית בקרב צעירים ובני נוער. פרטי הקולקציה כוללים כולם את המסר BE COOL BE NICE לצד לוגו בית האופנה ומבקשים לשדר תחושה של כוח, בטחון וחיוביות.

מסתבר שהנושא מאד קרוב לליבם, כילדים שסבלו מיחס לא הולם מצד החברה בבית הספר. "ילדים ובני נוער צריכים לגדול באווירה שמקבלת אותם, שנותנת להם להגשים את אישיותם" הם אמרו והוסיפו "אנחנו כילדים, היינו מנודים בגלל שכבר אז התעניינו באופנה ולכן למדנו במגמת מלאכת בית, דבר שהפך אותנו כביכול למוזרים. תמיד חלמנו להיות מעצבי אופנה".

v

v

כשנשאלו בפאנל על סוד ההצלחה של המותג, או מה בעצם מייחד אותם, הם השיבו "אנחנו חושבים שהעניין הוא לא להמציא את הגלגל, אלא לגרום לו להסתובב טוב יותר. הסוד הוא לערבב בין תחומים שונים קיימים כך שייווצר משהו חדש וטוב. כשאנחנו נגשים לעצב קולקציה, אנחנו מתחילים בדיאלוג על הקונספט. ברגע שהקונספט נבחר – אנחנו ממשיכים לחשיבה מה מתאים לשלב בו. זה כמו לעשות רמיקס, רק עם פרטי לבוש".

מהמפגש המרתק ב"שנקר" המשיכו השניים בערב של יום ראשון, לאחר סבב ראיונות לתקשורת המקומית, לאירוע השקת קולקציית BE COOL BE NICE, שנערך בפקטורי54 רמת אביב. אנשי אופנה, משפיענים ושלל פנים מוכרות הגיעו לאירוע כדי לקדם את המטרה החשובה. דין ודן הצטלמו ושוחחו עם אורחי האירוע והמשיכו משם למסעדת "קלארו" יחד עם חוג חברים מצומצם.

v

celebs_kolaj

למרות ההנאה מקצב החיים המהיר שהם מנהלים, האחים קייטן היו רוצים קצת האטה בכל מה שקשור לאופנה. "מכיוון שבכל עונה מושקות קולקציות חדשות, אנחנו מרגישים שלפריטים לא ניתן מספיק זמן כך שיעריכו אותם כמו שצריך. הקצב הוא מהיר מידי והעולם הוא זה שדוחף אותנו לריתמוס הזה", ציינו המעצבים. – אנו מצדנו נמשיך להמתין מדי עונה לפרי יצירתם של השניים, עם הסבלנות הדרושה כדי לחוות עוד מבית האופנה האייקוני שבראשו דין ודן.

ה

Shop Dsquared2