Customer Service

מחלקת שירות הלקוחות שלנו ערוכה וזמינה לתת לכם את השירות המקצועי ביותר ולענות על כל שאלה או צורך של לקוחותינו

שאלות נפוצות
מלאי פריטים

ניתן לחפש פריט לפי סוג או לפי שם המותג, לנוחיותכם, כל הפריטים המופיעים באתר זמינים לרכישה. בעמוד הפריט תוכלו להקליק על כפתור בחירת מידה, ויוצגו בפניכם המידות הזמינות באתר עבור הפריט המבוקש. במידה ואזלו כל מידות הפריט תוכלו להכניס את הפריט לרשימת Wishlist ותקבלו עדכון למייל ברגע שהוא חוזר למלאי.

 

רכישה בהזמנה אישית:

פקטורי 54 עובדים מול בתי אופנה בינלאומיים, נשמח לבדוק עבורכם אפשרות לרכישת פריטים בהזמנה אישית גם אם אינם זמינים באתר. תוכלו לפנות לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6828430 כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

האם ניתן לרכוש מתנות באמצעות האתר?

צוות הקניינות שלנו בחר עבורכם מתנות על פי טווחי מחירים שונים. בתפריט העליון קיימת קטגוריית מתנות, תוכלו להקליק עליה ולבחור מתנה או לרכוש גיפט-קארד.

רישום לאתר

הרכישה באתר נוחה ופשוטה, ניתן לבצע הזמנה מהאתר גם כאורח וגם כמשתמש רשום.

משתמש רשום שמעוניין לשנות את פרטיו יכול להיכנס לאזור האישי לצורך עדכונם.

 

במידה ושכחת סיסמא:

ניתן לבצע שחזור באופן עצמאי או לפנות לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6828430 כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

איבדתי משהו בחנות, מה עליי לעשות?

לפנות לשירות הלקוחות לצורך בירור מול החנות הרלוונטית, או לחילופין לפנות ישירות לחנות.

גיפט קארד

כרטיס גיפט-קארד תקף לחמש שנים. על מנת לצפות ביתרת הניצול העומדת לרשותכם ניתן להקליק על "בדיקת יתרה גיפטקארד" בתפריט התחתון בעמוד הבית.

במידה והכרטיס נגנב או נהרס ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6828430 כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

החזר על רכישת כרטיס מתנה ינתן בהתאם למדיניות ההחזרות וההחלפות באתר.

ביטולים/החזרות

ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר, באופן מלא או חלקי באמצעות פנייה לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6828430, כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

לאחר ביטול ההזמנה יישלח אליכם אימייל המאשר את התהליך.

תוכלו לקבל זיכוי עבור הפריט שלכם (גם אם מדובר במתנה) וזאת בתוך 14 יום ממועד קבלת ההזמנה ובתנאי שהפריטים באריזתם המקורית, התווית צמודה אליהם ואזיקון הבטיחות מחובר.

ניתן לקבל את הזיכוי באחת משתי הדרכים:

  1. החזרת הפריט לאחת מחנויות הרשת וקבלת זיכוי כנגדו.
  2. איסוף הפריט באמצעות שליח ללא עלות וקבלת גיפט-קארד.

במידה והרכישה נעשתה בחנות, יש לגשת לאחת מחנויות FACTORY 54 ולהחזיר את הפריט, וזאת בהתאם למדיניות החלפות והחזרות בחנויות.

קודי קופון

טרם השימוש בקוד הקופון עליכם להיות משתמשים רשומים לאתר ולהיכנס לחשבונכם. לאחר הוספת הפריטים לסל ומעבר לסל הקניות ניתן להזין את קוד הקופון.

ניתן להשתמש בקופון אחד להזמנה והוא כולל כפל מבצעים. במידה והכרטיס אבד ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6828430 כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

שירותים אישיים

לצורך התאמה מיטבית ישנו סרגל מידות בעמוד הפריט המציג מידע על הפריט המבוקש.

בכל אחת מחנויות הרשת שלנו תוכלו ליהנות משירות אישי להתאמת חליפות מחויטות, אשר יסייע לכם למצוא את החליפה המתאימה לצרכים, לטעם ולמבנה הגוף שלכם. כמו כן ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6828430 כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא תיקונים והתאמות לפריטים שנרכשו ניתן לגשת לחנות הקרובה לביתך עם הפריט.

החלפות

ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, ובתנאי שהפריטים באריזתם המקורית, התווית צמודה אליהם ואזיקון הבטיחות מחובר,

תוכלו להחליף את הפריטים באחת משני הדרכים:

  1.  באחת מחנויות הרשת. ניתן לבצע החלפה בחנויות רשת FACTORY 54 שאינן אאוטלט או דיוטי פרי. זאת בהתאם למדיניות החלפות והחזרות בחנויות.
  2.  איסוף באמצעות שליח וללא עלות.

ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6828430 כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

משלוח ואיסוף הזמנה

טווח הגעת המשלוח נע בין יומיים לארבעה ימי עסקים. המשלוח מגיע עד דלת בית הלקוח ללא תשלום.

לכל שינוי בנושא ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6828430 כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

הזמנות ואריזתן

על מנת לראות את ההזמנות שביצעתם יש להתחבר לחשבונכם ולהיכנם לאזור האישי, שם תוכלו לצפות בהיסטוריית ההזמנות תחת - "ההזמנות שלי".

 

מיד בסיום ביצוע ההזמנה ישלח אליכם אימייל המאשר את קליטת ההזמנה, ובו יופיע סיכום ההזמנה: מספר ההזמנה, פרטי המשלוח ופרטי החשבונית. במידה ולא הגיע אימייל, אנא פנו לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6828430 כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

 

כל ההזמנות נארזות באריזה קשיחה ממותגת FACTORY 54. במידה וההזמנה מיועדת למתנה, ניתן לצרף ברכה, המחירים יוסתרו, פתק החלפה יצורף למתנה, הפריט ייארז באריזה הכוללת סרט מתנה ותוכלו להוסיף כרטיס ברכה אישי. החשבונית תישלח למבצע ההזמנה.

היכן אני יכול לראות מידע על הוראות כביסה של הפריט שרכשתי או שאני מעוניין לרכוש?

ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון : 03-6828430, כמו כן ניתן ליצור קשר דרך ערוץ הלייב צא'ט שבאתר ואנו נשמח לסייע לכם בנושא.

תשלום באתר

סוגי אמצעי תשלום באתר:

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס, באמצעות Pay Pal, גיפט-קארד ו BIT . כמו כן, ניתן לשלם באמצעות כרטיס נטען של ארגון "חבר".

 

פיצול אמצעי תשלום:

בעמוד התשלום תוכלו לפצל את התשלום לשני כרטיסי אשראי שונים וגם גיפט-קארד. עליכם להקליד את הסכום שתרצו לשלם בכרטיס האשראי הראשון ולמלא את פרטי האשראי. לאחר שיתקבל אישור מחברת האשראי יופיע הסכום הנותר לתשלום.

 

קנייה מאובטחת:

תוכלו להיות בטוחים כי פרטיכם האישיים לרבות פרטי כרטיס האשראי מאובטחים, ולא ניתן יהיה לעשות בהם כל שימוש שאינו לצורך תשלום עבור הזמנתכם. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן PCI. אנו נעזרים באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים כדי לאבטח את האתר, את התקשורת דרכו ואת המידע המתקבל בו.

 

תשלום ב-PayPal:

במידה ושילמתם דרך PayPal יישלח אליכם אימייל מטעמם עם סיכום של ההזמנה ומספר ההזמנה שלכם. לכל שאלה בנושא ניתן להיכנס לאתר שלהם בכתובת PayPal.com ולפנות אליהם בעמוד צור קשר, באימייל או בטלפון.