- שירות לקוחות
- מועדון לקוחות
- שירותים מיוחדים
- גיפטקארד
שיטות משלוח ודמי משלוח
- ברכישה באתר תוכלו ליהנות ממשלוחים לכל רחבי הארץ, ללא עלות, תוך 4 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים).
- עבור הזמנות באתר של מוצרי המותג lululemon בלבד, תוכלו ליהנות משלוחים מהירים ללא עלות לכל רחבי הארץ, תוך 48 שעות (ייתכנו עיכובים).
- מוצרים שהוזמנו באתר יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית (להלן: "חברת השליחויות").
- המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם תגיע חברת השליחויות והכל בכפוף למדיניות חברת השליחויות לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח.
- במידה והינך מעוניין לקבל את המשלוח במקום העבודה, יש לציין את שם ופרטי העסק בהערות למשלוח, בעת ההזמנה.
החלפות והחזרות
- ניתן לבטל הזמנה ו/או להחליף מוצר בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר (או מסמך הגילוי כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, המאוחר מביניהם), והכל בכפוף לתנאי ביטול העסקה המפורטים באתר.
- ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר בחנויות FACTORY54. יש להגיע לסניף עם החשבונית שהתקבלה במשלוח לאחר השלמת רכישת המוצר.
- תיאום איסוף מוצר על ידי שליח ניתן לבצע באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה.
- למען הסר ספק, בכל מקרה של טעות בהזמנה על ידי החברה, החלפת המוצר תיעשה באותו האופן בו סופקה ההזמנה המקורית (איסוף בסניף/משלוח עד כתובת שסופקה ע"י הלקוח במעמד ההזמנה).
פרטי התקשרות לשירות לקוחות
- לכל שאלה, ניתן לפנות בלייב צאט או לעמוד צור קשר
- למוקד שירות הלקוחות בטלפון או בווטסאפ 053-2083127
- במייל [email protected]
הוראות כלליות
- יום עסקים - ימים א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וימי חג. יום ביצוע ההזמנה לא ייחשב כיום עסקים.
- החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
- תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.
- מובהר, כי זמני המשלוח הינם משוערים ותלויים בחברת השליחויות. בהתאם, החברה אינה יכולה לקחת אחריות למועד המשלוח, על אף שהיא עושה את מירב המאמצים על מנת שמשלוחיה יגיעו במועד. החברה לא תישא באחריות לאיחור/עיכוב במועד אספקת המוצרים.
- החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של החברה ו/או של חברת השליחויות ו/או דואר ישראל, לרבות, אך מבלי לגרוע, מלחמות, שביתות, אסונות טבע, אירועים ביטחוניים, מגפות, סגרים, תקלות במערכת המחשוב, תקלות במערכות הטלפונים, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, שינויים במצב הביטחוני, בריאותי ומצבים ואירועים נוספים שאינם בשליטת החברה ו/או חברת השליחויות.
- לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, החברה רשאית לחייב את הלקוח בעלות דמי המשלוח.