DR.BARBARA STURM

מארז 4 מוצרים - קרם פנים, קרם גוף, קרם החתלה וחלב אמבטיה

₪ 690.00
מידה

מידע על הפריט

מארז מפנק וייחודי לילדים ותינוקות מתוך קולקציית הטיפוח לילדים של Barbara Sturm. המארז כולל קרם פנים, קרם גוף, קרם החתלה וחלב אמבטיה, המבוססים על חומרים טבעיים.

קרם פנים עשיר לילדים ותינוקות, להגנה על העור מפני שמש חזקה ושינויים במזג האוויר. מכיל פריחת שקדים וקלנדולה להגנה על העור, קמומיל בעל תכונות מרגיעות ושמן חוחובה ושקדים מתוקים המשאירים אותו חלק, מוזן ולח. 50 מ''ל. ללא ריח.
הוראות שימוש למרוח על הפנים והידיים. להימנע מאזור העיניים.

קרם החתלה לתינוקות להרגעת העור העדין והזנתו לאחר כל החלפת חיתול. כולל אבץ המגן בפני רטיבות ופריחה, תמצית קלנדולה המרגיעה אדמומיות וגירוי, וויטמין B אשר מחדיר לחות ומסייע בהגנה על עור התינוק. 75 מ\"ל. ללא ריח.
הוראות שימוש למרוח בנדיבות לאחר כל החתלה ולעסות אל העור בעדינות.

קרם גוף המתאים במיוחד לעורם העדין של תינוקות וילדים, ומותיר אותו ברכות טבעית. מכיל תמצית קלנדולה, קמומיל, חוחובה ושמן שקדים, השומרים לאורך זמן על לחות המתאימה לעור רך ורגיש, מזינים ומגינים עליו. 150 מ\"ל. ללא ריח. הוראות שימוש למרוח על הגוף ולעסות בעדינות.

חלב האמבט מבוסס על תמצית פרחי שקדים וקלנדולה מרגיעים גירויים בעור ואילו מרכיבים טבעיים כמו חוחובה ושקדים מתוקים מזינים את העור ומספקים לחות לאורך זמן ורכות טבעית. 150 מ\"ל. ללא ריח.
הוראות שימוש להוסיף לאמבטיה בחום של 36 מעלות ולעסות אל העור.
מק"ט 895200117

פרטים נוספים


  • יבואן: אלשרד בע"מ
    דרך בן צבי 84, תל אביב
    ח.פ 511199291
  • ארץ יצור: גרמניה

זמינות בחנויות

בחירת מידה, ניתן לבחור יותר ממידה אחת

You May Also Like