MAGAZINE
.
רשת האופנה הבינלאומית פקטורי 54 היא רשת אופנה קמעונאית, חלק מאירני קורפ, קבוצת חברות-בנות בהן חברת אל שרד.
רשת פקטורי 54 הינה בית למותגי על מרחבי עולם האופנה. הרשת משלבת בין המותגים הוותיקים המייצגים את האופנה הקלאסית - בתי האופנה האירופאים, לבין הדור החדש של עולם האופנה, המציגים קהילה של דור חדש המושפע מתרבות הרחוב, מוזיקה ואומנות.
הרשת מציגה בשלל החנויות שלה כ-150 מותגים ב-16 חנויות ברחבי הארץ לנשים, גברים וילדים.
החנות הראשונה של פקטורי 54 נפתחה ב-2003 בנתניה והציגה לראשונה לקהל הישראלי קונספט חדשני של חנות מולטיברנד בחלל המעוצב בסטנדרט של בירות האופנה בעולם, ב-2007 בארנה הרצליה, ב-2008 בנמל תל אביב (בשנת 2021 הוסבה לחנות הדגל של פומה בישראל), בטיילת אילת ובבאר שבע, ב-2010 נפתחה החנות בקניון רמת אביב, ב-2016 בממילא ירושלים, ב-2018 בקניון גינדי TLV ובדיוטי פרי נתב"ג וב-2019 נפתחו החנויות באייס מול באילת ובנצרת. ב-2018 נפתחה מחדש חנות הדגל של החברה ברמת אביב.
חנויות גברים נשים המשתרעות על פני למעלה מ10,000 מ"ר.
ב-2014 ערכה החברה את תצוגת האופנה הראשונה שלה במוזיאון תל אביב. את התצוגה סגרה הדוגמנית בר רפאלי שמלווה את המותג מאז חדשות לבקרים. מאז הוצגו קולקציות מותגי העל מדי עונה במיקומים נחשבים כמו תאטרון הקאמרי, היכל התרבות, שוק הפשפשים ועוד.
החברה מחזיקה בקשרים אמיצים ומשתפת פעולה עם ידוענים, מובילי דעה, אנשי תקשורת, אמנים, אנשי עסקים, פעילים חברתיים ודמויות בולטות בחברה הישראלית שנים רבות.
אתר החברה, factory54.co.il, הושק בשנת 2018 ומציג מבחר רחב של מותגי אופנה ולייף סטייל היוקרתיים והנחשבים בעולם, לפי קטגוריות שונות כגון: אופנה, לייף סטייל, בריאות ובית, טיפוח ויופי, תינוקות וילדים, לצד תוכן מגזיני מקורי.
באתר כמיליון מבקרים בממוצע מדי חודש. הוא מציג מעל 150 מותגים, מאות דגמים חדשים המושקים מדי שבוע, בסנכרון עם ציר המותגים בעולם. המחסנים ואזור התפעול של האתר חולשים על פני 2500 מ"ר. האתר מציע שירות משלוחים והחזרות חינמיים, ובמאי 2021 הושק מחדש בפלטפורמת המסחר והשיווק של חברת Salesforce.
FACTORY 54 KIDS
ב-2018 הושק מותג הילדים של הרשת ונפתחה חנות הקונספט ראשונה תחת השם- FACTORY 54 KIDS בקניון רמת אביב. ב-2020 נפתחה חנות נוספת בקניון הזהב, ראשון לציון. עד סוף 2025 מתוכננות להיפתח עוד 5 חנויות של פקטורי 54 ילדים ברחבי הארץ. החנויות המציעות, ביגוד, אביזרים, עגלות, טקסטיל, פריטי עיצוב ולייף סטייל וריהוט לתינוקות וילדים.
ב-2018 נפתחה החנות בדיוטי פרי לאחר שאירני קורפ זכתה במכרז לתפעול כלל אזור האופנה בדיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון.
ב-2019 פקטורי 54 נכנסה לקטגוריית הלייף סטייל, ריהוט ועיצוב הבית והטיפוח עם השקת שיתופי פעולה לצד מותגים כמו מימי לוזון, ביירדו, קום דה גרסון, ורסאצ'ה, הום, טום דיקסון ועוד.
ב-2020 נפתחה חנות פקטורי 54 בקניון הזהב, ראשון לציון.
ב-2021 תושק חנות קונספט ראשונה שתציג את עולם מותגי הסטריט המובילים. כמו כן, יושק לראשונה בית קפה של הרשת בקניון הזהב, ראשון לציון.
מדיה חברתית
לחברה כמעט חצי מיליון עוקבים בפלטפורמות המדיה החברתית השונות, ביניהן אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק, יוטיוב ולינקדין. העמודים פעילים מדי יום עם תכנים מקוריים, מצולמים וכתובים, הכוללים הפקות מערכת שהופקו על ידי צוות הקריאייטיב של החברה. הפעילות מציגה גם עדכונים שוטפים בנוגע למותגים חדשים, קולקציות מיוחדות, פריטים מבוקשים במהדורה מוגבלת ועוד, לצד הפניות לכתבות מהמגזין הדיגיטלי של פקטורי 54, שעוסקות בתחומים כמו אופנה, תרבות, אמנות, הורות, סביבה ועוד. מדי שבוע נרשמות מיליוני כניסות ברחבי הרשת החברתית, ומתהווה פעילות תוססת של תגובות ושיתופים מצד קהילת העוקבים.
פעילות חברתית ותרומה לקהילה
אמנות
• תמיכה בסרטם "בחוץ" של היוצר אתגר קרת והכוראוגרפית ענבל פינטו שנוצר בהשראת מגיפת הקורונה.
• תמיכה והפקת סרט הביכורים "ועכשיו לעצום עיניים" של היוצרת והבמאית תום נשר.
• תמיכה בתערוכת הצילום והמיצב של האמנית נועה קלגסבלד "You are my flower".
• מהדורה מוגבלת של פריטים מאוירים על ידי ליאת לוי-קופלמן, אשת תקשורת ויזמית, באירוע נשים מובילות ומעוררות השראה.
• פרויקט במהדורה מוגבלת עם אמנית הקרמיקה מיכל גלברד.
קהילה
• Lecture club – יוזמה של סדרת הרצאות רב תחומית. כל ההכנסות נתרמו למיזמי חינוך מיוחדים לילדים ונוער.
• GO VOTE – פרויקט לעידוד הצבעה ושימת דגש על חשיבותה של הדמוקרטיה.
• ליוויס PRIDE – פרויקט המתקיים מדי שנה בחודש הגאווה, בשיתוף ליוויס העולמית. החברה תומכת בעמותות וארגונים הפועלים לרווחת הקהילה הלהט"בית בישראל במגוון אספקטים.
• תמיכה ב"הבית של סוזן״ - מקום המסייע לנוער בסיכון. הנערים והנערות לומדים ליצור כלי קרמיקה, זכוכית ותכשיטים.
• PINK PONY- במסגרת חודש המודעות לסרטן השד מדי שנה באוקטובר, מושקת מחדש תכנית היוזמה הפילנתרופית העולמית של מעצב העל, ראלף לורן; קולקציית פריטים במהדורה מוגבלת. ההכנסות ממכירת הפריטים בארץ הועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע" בישראל.
• מייקל קורס- watch hunger stop –קמפיין שנתי של מעצב העל לסיוע צמצום הרעב העולמי. בתמיכה מקומית של פקטורי 54 ובשיתוף סלבריטאיות ישראליות, על כל פוסט או סטורי תרם מייקל קורס 50 ארוחות לארגונים למען ילדים ברחבי העולם.
• תמיכה בספר ובתערוכת האומנות של עמותת "הופכות את היוצרות" המסייעת לנשים לצאת ממעגל הזנות.
• תמיכה במכון לאנדוקרינולוגיה, מטבוליזם ויתר לחץ דם בשיתוף ד"ר איריס יעיש, מנהלת המרכז לרפואה מגדרית - בריאות טרנסג'נדרים, למען חופש מגדרי.
שמירה על הסביבה
• ב-2018 עברה החברה לשימוש בשקיות ירוקות מתכלות
• הזמנות קולקציות בדגש על פריטים ירוקים, בדים אורגניים, חומרים ממוחזרים.
Well being
• FACTORY 54 WELLNESS - השקת מתחם וולנס באתר החברה והקמת מרחב נשי
WELL-BEING YOGA