באד באני כובש יעד חדש ומוביל את קמפיין ההלבשה התחתונה של קלווין קליין לאביב 2025 – וזה לוהט בדיוק כמו שזה נשמע. עם סטייל בלתי מתאמץ, ביטחון חסר גבולות וצילומים מסחררים של מריו סורנטי, הזמר שובר המוסכמות חושף צד אינטימי ומסקרן יותר מתמיד.
קלווין קליין מציג את הקמפיין החדש לאביב 2025, והפעם, הוא מגייס לשורותיו את אחד השמות הלוהטים ביותר בעולם המוזיקה – באד באני. הזמר הלטיני שכבש את הבמות הגדולות בעולם, זכה בשלושה פרסי GRAMMY ונחשב לאחד האמנים המצליחים בדורו, מוביל את הקמפיין החדש של המותג, כשהוא מציג את קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה Icon Cotton Stretch בסדרת צילומים חושנית.

החיבור בין קלווין קליין לבאד באני נראה כמעט מתבקש. המותג, המזוהה עם מינימליזם נצחי, אסתטיקה נקייה וסקס-אפיל חסר מאמץ, ידוע בליהוקים המדויקים שלו – מג'סטין ביבר ועד ג'רמי אלן ווייט, כל פרזנטור מביא איתו ניחוח חדש של נועזות וסטייל. הפעם, זהו תורו של באד באני להפגין כריזמה מתפרצת מול עדשת המצלמה של הצלם האגדי מריו סורנטי, כשהוא לבוש בהלבשה התחתונה החדשה של המותג.
"העבודה על הקמפיין הזה נמשכה זמן רב, ולראות אותו סוף סוף קורם עור וגידים זו תחושה מדהימה," אמר באד באני. "אני נרגש ומלא הכרת תודה על ההזדמנות להיות חלק מקמפיין כה אייקוני של המותג. הצילום בפוארטו ריקו הפך את החוויה לאותנטית ומיוחדת עוד יותר."

במרכז הקמפיין עומד קו ההלבשה התחתונה החדש של קלווין קליין – Icon Cotton Stretch, שמציע עיצוב עדכני להלבשה התחתונה הקלאסית של המותג. הפריטים משלבים חדשנות טכנולוגית עם עיצוב נינוח. הקולקציה החדשה מגיעה במגוון גזרות, החל מתחתוני בוקסר ועד גזרות קלאסיות, והיא מביאה את הסגנון הבלתי מתאמץ של קלווין קליין לכל גבר.

לא מדובר במהלך שגרתי עבור באד באני, שנחשב לכוח בלתי ניתן לעצירה בעולם המוזיקה הלטינית והבינלאומית. מאז פריצתו, הוא הצליח לשבור מחסומים מוזיקליים, לכבוש מצעדים עולמיים ולהפוך לאייקון אופנה בפני עצמו. הוא ידוע בחיבתו לאופנה לא שגרתית, שילובי צבעים נועזים ולוקים חדים ששוברים את גבולות הז'אנר הגברי. כעת, הוא מביא את הסגנון והאנרגיה הייחודיים שלו גם לקלווין קליין.
קלווין קליין, שהוקם ב-1968 והפך לאחד המותגים המובילים בעולם האופנה, ממשיך להיות שם נרדף לאסתטיקה מינימליסטית וסקסית. כבר עשורים שהוא מצליח להישאר רלוונטי, בין השאר בזכות קמפיינים בלתי נשכחים שהפכו לאייקוניים. מהתמונות הפרובוקטיביות של קייט מוס ומארק וולברג בשנות ה-90, ועד ג'סטין ביבר, קנדל ג'נר וג'ייקוב אלורדי – המותג תמיד ידע לבחור את הפרזנטורים הנכונים בזמן הנכון.
הקמפיין החדש, שמלווה גם בסרטון המציג את באד באני בביטחון מלא לצלילי להיטו "EoO", מסמל לא רק את הכיוון הרענן של קלווין קליין, אלא גם את היכולת של המותג להכתיב מגמות ולאמץ לחיקו את הכוכבים המדוברים ביותר. אין ספק – מדובר באחד הליהוקים המבריקים של השנה.

הקולקציה החדשה של קלווין קליין זמינה עכשיו בחנויות הדגל של המותג וכמובן באתר.