מותג הבישום הצרפתי פרדריק מל נחת בלעדית באתר. המותג נחשב למהפכני, ומציע בשמים יוקרתיים שיוצרו על ידי רוקחי הבישום המובילים בעולם, כאשר כל ניחוח מספר סיפור שונה ומיוחד

פרדריק מל נולד למשפחה צרפתית של תעשיינים, אמנים ובשמים. דודו, לואי מל, היה במאי קולנוע מפורסם. סבו, סרז'ה הפלר-לויש, היה מייסד בית הבישום "כריסטיאן דיור" והפך סמל למורשת הבישום של צרפת; אמו של פרדריק ניהלה את מחלקת הבישום במשך כל הקריירה שלה. פרדריק עצמו מייצג את הדור השלישי של מומחי בשמים במשפחתו, והוא נחשב לסמכות מובילה בתחום ייצור הבשמים מסביב לעולם.
החשיפה המוקדמת של פרדריק מל לדיאלוג בין העולמות היצירתיים והעסקיים הובילה אותו ללמוד היסטוריה של אמנות וכלכלה באוניברסיטת ניו יורק. לאחר קריירה קצרה בתחום הפרסום, הוא הצטרף בשנת 1988 למעבדה המפורסמת לבשמים, Roure Bertrand Dupont, שם חבר למובילי הבשמים בתעשייה. הוא עבד עמם במשך למעלה מ-25 שנה, ורכש ידע רחב על חומרי גלם ועל איזון ניחוחות.
בזמן שרוב חברות הקוסמטיקה התרכזו באופן בלעדי בדימוי המותג ובאנשי ציבור מוכרים כדי ליצור תהודה של איכות, פרדריק מל החליט למשוך את תשומת הלב חזרה למוצר עצמו. כאשר הוא הקים את Editions de Parfums Frédéric Malle בשנת 2000, הוא התעקש לשים את הניחוח ואת המרכיבים היוצרים אותו בקדמת הבמה.

הרעיון למותג נולד מהרצון להעניק חופש יצירתי מוחלט למובילי הבשמים. תחת הנחייתו של פרדריק כמוציא לאור של בשמים, הוא אתגר את הבשמים שעבדו אתו לפרוץ את גבולות היצירתיות שלהם, והוביל אותם לשטח אולפקטורי (איזון ניחוחות) חדש, בו הבשמים מייצרים יצירות אמנות ייחודיות שנמכרות תחת שמם. יחד, הבשמים והמוציא לאור מממשים חזון של בושם כתוצאה אומנותית של זמן, דיוק וכישרון אמיתי.
פרדריק מל מנצח על כישרונות הבשמים בדרכים שונות: הוא מחדש ומפרש מחדש מבנים קלאסיים של ניחוחות דרך עדשת הבישום המודרני, ואף שואף לפרוץ שטחים אולפקטוריים חדשים. שניים מרבי המכר של EDPFM, ״Portrait of a lady" ו-"Carnal Flower", הם תוצאה של שיתוף פעולה יוצא דופן עם דומיניק רופיון. בשמים אחרים הביאו את הנוסחאות הקיימות שלהם לפרדריק מל, כמו למשל מוריס רושל עם יצירתו המפורסמת "Musc Ravageur". המטרה הסופית של פרדריק היא ליצור את הקלאסיקות המודרניות של המחר: ניחוחות חדשניים שעומדים במבחן הזמן.

Editions de Parfums Frédéric Malle היא יחידת סגולה בתעשיית הבשמים, המקפידה על כישורי הבשמים, ואינה מתפשרת על איכות היצירה, עם איכות חומרי הגלם כמקור גאווה. שילוב הגורמים הללו מייצר תוצאה יוצאת דופן: מותג של איכות בלתי מתפשרת ויצירתיות שאינה משוחדת.
רבי המכר של המותג:
Portrait of a lady by Dominique Ropion
בושם בניחוח על-זמני ומודרני, המבטא את תחכומה הטבעי של האישה. במרכזו עומדת כמות עשירה של ורד טורקי - 400 פרחים לכל 100 מ"ל בקבוק. בבסיסו, מצע של פצ'ולי עם אלגום ולבונה. תערובת של ציפורן, דומדמניות שחורות ופטל משלימה את הבושם במגע אחרון ייחודי.

Carnal flower by Dominique Ropion
שילוב של טוברוז, ברגמוט, יסמין ומאסק היוצרים מגנטיות פורחת. זהו ניחוח מהפנט של הבשם דומיניק רופיון, אשר בשמיו הן כיצירות ארכיטקטוניות, המלוות באיזון חושי מדויק. הבושם מעניק רושם ראשוני של תמימות ורעננות האופיינית לחנות פרחים, ומתפוגג כדי לחשוף ניחוח של צמח טוברוזה חושני. הניחוחות הכהים והמתובלים מתמסרים לתווים של נוחות חלבית, המודגשת במאסק לבן, כדי להעצים את האווירה החושנית והמתמשכת.