Classic Shape, Modern Attitude

פרידה - זמרת, ויוצרת מלאת סטייל ומי ששבתה את לב הציבור בארץ בעונה הקודמת של האח הגדול – תוביל את הקמפיין החדש של ענקית הספורט והאופנה הבינלאומית PUMA מקבוצת FACTORY54 והיא המייצגת המושלמת לשילוב של תעוזה ואופנה.

ענקית הספורט והאופנה הבינלאומית ידועה בחיבור שלה עם זמרים - כמו ריהאנה, רוזי, אייסאפ רוקי, סקפטה ועוד, ועכשיו מגיעה לישראל הקולקציה החדשה, בכיכובה של פרידה. הסניקרס במרכז הקמפיין הן פומה ספידקט, שפותחו במקור לנהגי מירוץ, ולכן נבחר אתר הצילומים הייחודי - האנגר צמיגים, המבליט את הגרסה העדכנית לנשיות - חזקה, עוצמתית ומחוספסת.

פרידה מציגה את פריטי עונת הסתיו-חורף של פומה, כולל חליפות ה-T7 הקלאסיות של המותג, הנקראות כך על שם עובי הפס: 7 ס"מ. כמו כל שאר הפריטים של פומה, גם הן התחילו את דרכן כביגוד לספורטאים מקצוענים והפכו להצהרה אופנתית.

בגיל 27, יכולה עכשיו פרידה ליהנות מפירות הצלחתה. את הלהיט הגדול שלה "לא אכפת לי" היא מנסה סופסוף ליישם בחייה. בעזרת שינויים פנימיים ואף חיצוניים, שאולי נראים פעוטים, אך הם חלק מתהליך משמעותי של גיבוש זהות שעברה בשנים האחרונות. היום היא כבר מרגישה שהיא עומדת בזכות עצמה ויש לה די אישיות וכישרון, וכמובן - גם יופי טבעי - ללא צורך בחיזוקים מלאכותיים. אין מתאימה ממנה לחזון הנוכחי של פומה: איכות וביצועים ללא פשרות, לא רק על מגרשי הספורט, אלא גם בחיי היומיום.

DISCOVER MORE