כך הצליח בחור צעיר מסן-פרנסיסקו להפוך תוך זמן קצר לאחד הקולות הבולטים בסצנת הסטריט-וור הרותחת של ניו-יורק, לשתף פעולה עם החברות הגדולות בעולם, ולהקים מותג הנושא את שמו
הרון פרסטון לא אוהב שמכניסים אותו לתוך התבניות הקבועות של עולם האופנה. הוא אמנם מציג את עצמו רק כמעצב ודי.ג'יי, אבל בפועל מדובר במולטי-טאלנט, אמן יוצר, איש קריאייטיב, מפיק אירועים, פעיל למען איכות הסביבה ותופעת רשת תרבותית עם השפעה עצומה על דור האינסטגרם. זו הדרך היחידה להסביר כיצד בחור צעיר מסן-פרנסיסקו הצליח תוך זמן קצר להיות אחד מהקולות הבולטים ביותר בסצנת הסטריט-וור הרותחת של העיר ניו-יורק, לשתף פעולה עם החברות הגדולות ביותר בעולם, ולהקים מותג פרטי סופר מצליח תחת השם שלו.
פרסטון בחר ללמוד בבית הספר לעיצוב פרסונס במנהטן, אך בפועל הוא סיים עם תואר במנהל עסקים. בכך הוא הצטרף לחבר הטוב שלו - וירג'יל אבלו, שיש לו תואר באדריכלות וגם הוא לא עשה את המסלול הקבוע בתעשיית האופנה המסורתית. פרסטון מעיד על עצמו שכבר בתור סטודנט הוא היה חנון רציני, בחור שאפתן שנבחר ליו"ר מועצת התלמידים של המכללה, ורק רצה לנצל ההזדמנות האדירה שניתנה לו ללמוד בעיר הגדולה.
בשנת 2008 הוא פתח בלוג שבו הוא תיעד באמצעות מצלמת פולארויד את סצנת הסטריט-וור בניו-יורק. בשלב מאוחר יותר הבלוג הפך לספר שעזר לו להתקבל לעבודה בנייקי. פרסטון המשיך להשתעשע עם רעיונות מעולם האופנה והתחיל להוציא כל מיני מהדורות בוטלג שהציגו את הפרשנות שלו לפריטי אופנה אייקוניים. הוא לקח למשל את חולצת הבולדוג השחורה של ז'יבנשי, והוציא אותה בצבע לבן מתוך מטרה ברורה שהיא תיראה כמו זיוף.
חולצות הנאסקאר נמכרו כמו לחמניות חמות, עניין שהוביל את פרסטון לפרויקט הבא והאמיץ ביותר שלו עד לאותה תקופה - נייקי אייר פורס 1 עם הכוכב של בייפ במקום הסווש והמונוגרמה המפורסמת של גוצ'י. המטרה של כל הבוטלגים הייתה להעניק לאנשים את מה שלא אמור להיות שלהם, ליצור אימג'ים חזקים שהסתובבו בראש שלו, רק כדי שהוא יוכל להשתחרר מהם. סדרת הבוטלגים יצרה עניין גדול סביב פרסטון והשם שלו התחיל להיות מוכר בקרב אנשים מתעשיית האופנה.
בשנת 2012 הוא חבר לוירג'יל אבלו ומת'יו וויליאמס כדי ליצור את קולקטיב האופנה Been Trill. המותג המחתרתי התמחה במהדורות מוגבלות של טי-שירטים עם הדפסי ענק, ונראה על סלבריטאי איי-ליסט כמו ריהאנה, קניה ווסט ואייסאפ רוקי. הקולקטיב צבר הייפ עצום וכל ההשקות שלו היו סולד-אאוט בתוך זמן קצר. שיתוף הפעולה עם קניה ווסט המשיך כאשר הוא עיצב מרצ'נדייז עבור סיבוב ההופעות של האלבום The Life of Pablo. ווסט השתמש בפרסטון גם כארט דיירקטור וכיועץ למותג ייזי שהוא הקים בשנת 2015.
בשבוע האופנה בפריז בשנת 2016, פרסטון הציג את הקולקציה הראשונה תחת המותג הפרטי שלו. באותה שנה הוא גם שיתף פעולה עם מחלקת התברואה של העיר ניו-יורק כדי להציג קולקציית קפסולה שבאה לקדם את נושא המיחזור והקיימות, וכל ההכנסות שלה הלכו לטובת המחלקה. תצוגת האופנה התקיימה באמצע רחוב ספרינג בלב שכונת סוהו שבמנהטן. פרסטון עיצב מחדש את הבגדים של המחלקה, וכך 9,000 עובדי תברואה הסתבבו ברחבי העיר עם הלוגו הכתום "הרון פרסטון". זו הייתה ההשתלטות הרשמית שלו על סצנת הסטריט-וור בעיר.
כמעצב צעיר ולוהט שצבר פופולאריות עצומה, פרסטון התחיל לשתף פעולה עם המותגים החמים ביותר. הוא זכה לעצב מחדש את קולקציית משקפי השמש של נייקי, וקיבל דגם של אייר מקס 95 אותו הוא עיצב כמו בועת אוויר אחת גדולה. הוא זכה לשתף פעולה עם ליווייס לכבוד חגיגות דגם ה-501, ועיצב עבורה ג'ינס שהחלק הקדמי שלו הוא הדפס טאי-דאי והחלק האחורי בצבע אינדיגו, מתוך מטרה להעניק פרשות חדשה לקלאסיקה. עוד שיתופי פעולה מוצלחים שלו הם עם תאגיד המכונות וציוד העבודה קטרפילר (CAT), מותג ההנעלה מקליפורניה UGG, וקולקציה מיוחדת עבור סוכנות החלל נאס"א לכבוד חגיגות השישים שנה להיווסדה.
בכל השנים האלו פרסטון פעל גם כאמן רב-תחומי ודי.ג'יי מצליח שתקלט במסיבות הכי נחשבות ברחבי העיר. הוא הוציא מיקסטייפים בהשתתפות ביונסה ודרייק, וארגן אירועים עבור המגזין GQ ועבור חברות כמו סופרים, פורד וספרייט, ואפילו אירועי ענק כמו פסטיבל קואצ'לה. בהקשר הזה הוא ו-וירג'יל אבלו מאוד דומים, שניהם שייכים לדור חדש של מעצבים שכותבים מחדש את הקודים של עולם האופנה. הם מותחים גבולות ויוצרים אפשרויות שלא היו קיימות עד לאותה תקופה. היום יש דור חדש ששואל האם בכלל צריך ללמוד אופנה כדי להתקבל לתעשייה - ופרסטון מוכיח שלא לקבל הכשרה רשמית זה לא רק חיסרון, אלא יכול להיות אפילו יתרון.
הקולקציה האחרונה שלו כוללת טי-שירטים, סווטשירטים וטרנינגים עם גרפיקה ענקית שהפכו להיות מזוהים עם השפה העיצובית שלו. העיצובים כוללים הדפסים של ציפורים ואת הכיתוב ברוסית СТИЛЬ שהמשמעות שלו היא סטייל. הצבעים שחור, לבן ואפור מובילים את הקו, כאשר הצבע הכתום שמופיע בלוגו נותן ספלאש של צבעוניות שאי אפשר להתעלם ממנה.
שיתוף הפעולה האחרון של הרון פרסטון היה עם בית האופנה קלווין קליין. הקולקציה כוללת הלבשה תחתונה, ג'ינסים וחולצות לבנות מתוך מטרה לשמור על הערכים של שני המותגים. בדומה לשיתוף הפעולה של פרסטון עם ליוויס, המטרה היא לספר את הסיפור של החברה באמצעות פרשנות חדשה – שותפות יצירתית בין מותג גדול ואהוב לבין מעצב סופר-כשרוני שכבש בסערה את עולם האופנה. כאלה שיתופי פעולה אנחנו אוהבים לראות.