לילי קולינס מובילה את הקמפיין החדש של קלווין קליין – מינימליזם מדויק עם נגיעות של תחכום
לילי קולינס, בתו של המוזיקאי האגדי פיל קולינס, לא נחה לרגע. עם קריירה מגוונת שכוללת תפקידים בסרטים שוברי קופות ובסדרת הלהיט אמילי בפריז, היא מזוהה עם שילוב של קסם קלאסי ונוכחות עכשווית. מעבר להיותה שחקנית מוערכת, לילי הפכה לאייקון אופנה עם סגנון שמשלב אלגנטיות צרפתית ורוח נעורים אמריקאית. הבחירה בה להוביל את הקמפיין של קלווין קליין מרגישה טבעית – היא מייצגת את האישה המודרנית שמחפשת דיוק מינימליסטי עם טוויסט אישי.

הקמפיין החדש כולל סדרת סרטונים המציגה את לילי במראה מחויט ונינוח, חוגגת את הקשר שבין אופנה לבידור. מעבר לצילומי הסטילס המלוטשים, הקמפיין מתמקד בתחושת הכיף שבהרכבת הלוק המושלם – חוויה שמוכרת לכל מי שחי ונושם סטייל.
כבר עשרות שנים שקלווין קליין מכתיב את הקצב בעולם האופנה עם גישה חדשנית, מינימליסטית ומלאת ביטחון. מאז שהוקם בניו יורק בשנת 1968, המותג הפך לסמל של עיצוב מדויק, גזרות מחויטות ונגיעות של סקס-אפיל מעודן. קמפיינים אייקוניים כמו אלו של קייט מוס, ברוק שילדס וקנדל ג'נר ביססו את המותג כשם נרדף ליוקרה לא מתאמצת.
