בית האופנה הצרפתי מוגלר נוחת לראשונה באתר, עם עיצובים פורצי דרך שחוגגים את הגזרה הנשית בכל תפארתה. לידיעת הגולשות קים קרדשיאן, ריהאנה והיילי ביבר
בית האופנה מוגלר נוסד בשנות השבעים על ידי מעצב האופנה הצרפתי מנפרד טיירי מוגלר, ששאב השראה מעולמות הבלט, הארכיטקטורה, האמנות והצילום. קולקציית הרדי-טו-וור הראשונה הוצגה ב-1973 תחת השם “Café De Paris”, ולאחריה, בשנת 1974, השיק המעצב באופן רשמי את המותג הנושא את שמו – “Thierry Mugler”.
דרכו החלה בעיצוב חליפות עבור האישה המודרנית והחזקה. הדגמים הציגו צלליות חדות ומפוסלות המדגישות את גוף האישה, בתוספת כריות כתפיים דומיננטיות וגזרות המדגישות את המותניים. אלמנטים אלו ייצגו באותה תקופה את הדמות הנשית כאישה עוצמתית, חושנית, מגנטית וכובשת. החליפות עוצבו בהשראת הכוכבות ההוליוודיות שהעריץ המעצב, ובתהליך העיצוב הוא השתמש בידע האנטומי שרכש בעברו כרקדן קלאסי.
שנות השמונים נחשבו כתור הזהב של מוגלר, שהיה בין המכתיבים העיקריים של הטרנדים הבולטים באותו עשור, והתמקד בסגנון עשיר, אולטרה-נשי עם אלמנטים במראה עתידני. בשנת 1992 הוצגה קולקציית ההוט קוטור הראשונה, שהציגה פרשנויות שונות וייחודיות למחוך - פריט שהפך לחלק מהותי מה- DNA של המותג, והיה מוטיב חוזר בכל קולקציה. באותה שנה הושק גם הבושם “Angel”, שהפך לראשון מתוך ליין בישום מצליח שנחשב לחלק בלתי נפרד מבית האופנה.
מוגלר עזב את בית האופנה ב-2002 והחל לעסוק בעיצוב תלבושות ותחפושות הרחק מהעין הציבורית. לאחר עזיבתו נסגר קו הרדי-טו-וור עקב קשיים כלכליים, ובית האופנה צלל אל תוך תקופה של אנונימיות מסוימת. חידוש קו האופנה של המותג התרחש ב-2011, עם מינויו של ניקולה פורמיקטי כקריאייטיב דיירקטור, שצמצם את שם המותג ל ”MUGLER” ובכך התחיל את גלגול החיים השני של המותג.
כיום מחזיק בפוזיציה הנחשקת המעצב האמריקאי קייסי קדוולדר. תחת הנהגתו, העולם של מוגלר חותר לביטוי עצמי ומייצג גישה מתקדמת לאופנה, תוך חקירה מתמדת של נשיות מודרנית ושימוש במלאכה מסורתית ליצירת עיצובים חדשים ופורצים דרך. "היום נשים מתלבשות בשביל עצמן, כי זה מעצים", אמר המעצב הראשי בראיון. "מה שאת לובשת יכול לשנות אותך, לגרום לך ללכת בצורה אחרת, להעניק לך ביטחון".
בית האופנה נהנה בשנים האחרונות מ"מוגלריזציה" – תחייה מחודשת של מראה האייטיז וסגידה לעיצוביו האייקונים של המותג. מדי עונה הוא מציג עיצובים עם אמירה חזקה, ונהנה מאושיות סטייל כמו קים קרדשיאן, ריהאנה והיילי ביבר שנחשבות ללקוחות קבועות. בנוסף נמצא מוגלר בחזית החדשנות, כשהוא מציג מיזוג מופתי בין אמנות לטכנולוגיה, מתוך אג'נדה של קיימות ובמטרה לפתח טכניקות המכבדות את הסביבה.
הקולקציה החדשה של מוגלר, שנחתה בפקטורי 54, ממשיכה לחגוג את הגזרה הנשית בכל תפארתה. צלליות צמודות וחובקות גוף, קונסטרוקציות גיאומטריות, משחקי טקסטורה ושקיפויות, ופתחי קאט-אאוט במיקומים אסטרטגיים מכתיבים את הקו העיצובי הנחשק. סגנונו הסקסי של המותג נשען בעבר בעיקר על פלטת הגוונים הכהים והשחורים, אך כעת הוא מתרחב לצבעים חזקים ובוהקים כמו צהוב ניאון, כתום, ירוק ואפילו גוון ורוד זוהר בחושך. בין הפריטים הבולטים בקולקציה: שמלות מיני ובגדי גוף סקסיים בגזרות ייחודיות, פריטי עור נועזים, בלייזרים מחויטים עם כתפיים מודגשות, מכנסי ג׳ינס בשילוב טקסטורות ומגוון מכנסי טייץ סופר מחמיאים.

הקולקציה החדשה של מוגלר נמכרת כאן באתר, בחנות פקטורי 54 בקניון רמת אביב ובאמור כיכר המדינה.