Double Trouble: The Row

בית האופנה שהקימו התאומות אשלי ומרי-קייט אולסן מציע שיק מתוחכם וגבוה במראה נקי – הכי רחוק מהסגנון שאפיין את צמד המעצבות בתחילת הדרך על המסך

עבור רבים מאיתנו, צמד המילים “התאומות אולסן״ יקושר לנצח לדמותה של מישל מהסדרה הנוסטלגית ״צער גידול בנות״, או לשורת סרטים בהם השתיים השתתפו כילדות ונחשבו לסנסציה סלבריטאית מטורפת. כיום, בגיל 35, אשלי ומרי-קייט אולסן נמצאות במקום אחר לגמרי - כשבית האופנה היוקרתי THE ROW, אותו הקימו בשנת 2006, חוגג 15 שנים. המותג מתאפיין בשיק משובח וחסר פשרות בסגנון נקי, בוגר, מהודק וגבוה, הכי רחוק מהמתיקות המנצנצת שאפיינה את פועלן בגלגול הקריירה הראשון שלהן כשחקניות על המסך.

את בית האופנה הן הקימו כשהיו בנות 20. למרות גילן הצעיר, הן הגיעו אליו בשלות לאחר לא מעט שנות ניסיון בעולם האופנה במסגרת ליין הנערות Real fashion for real girls אותו הקימו בגיל 10, והמותג Elizabeth & James, על שם האח והאחות הנוספים במשפחה, שהציע אופנה עדכנית במחירים נגישים.

מתחילת דרכו, כוון המותג דה רואו להיות גולת הכותרת המרשימה והחשובה של השתיים. הוא קרוי על שם סביל רואו, רחוב החייטים האייקוני הממוקם במרכז לונדון. המותג נולד לאחר שאשלי לא הצליחה למצוא את הטי-שירט הלבנה המדויקת. ההתחלה שלו הייתה על טהרת האתליז׳ר, עוד לפני שהמונח נטבע בכלל, עם קולקציות של חולצות טי, גופיות, מכנסיים נינוחים, טייצים, סריגים וכדומה.

בשנת 2010 התהוותה הנוסחה המנצחת: גוונים מונוכרומטיים, גזרות מחויטות לצד צלליות נינוחות, עיצובים במראה מאופק, טקסטילים הכי איכותיים שיש עם התמקדות באלו הטבעיים כמו כותנה, משי, צמר או פשתן. מאז הן משכללות במסירות את דגמי הלבוש והאביזרים, וזוכות ללא הרף בהערכה מקצועית.

בכל הנוגע לדה רואו, האולסניות מתרחקות מאור הזרקורים, מקפידות להישאר מאחורי הקלעים בעמדות המקצועיות בלבד, ונותנות לעיצובים לדבר בעד עצמם. וזה עובד. שמן לא מופיע על התגיות, הן לא מדגמנות עבור המותג ואינן משתתפות בקמפיינים.

הקולקציה החדשה שנחתה אצלנו העונה מתמקדת באגף האקססוריז, עם דגמים מבוקשים במראה קלאסי ועל-זמני המשולבים עם הטוויסט העיצובי הייחודי של התאומות. בין הפריטים הבולטים: תיק שחור מדגם ה-Slouchy Banana - פריט שהוא למעשה סולד-אאוט כמעט בכל האתרים הבינלאומיים. הדגם קנה את מעמדו בזכות השילוב המושלם בין גזרת פאוץ׳ הנלבשת בקרוס לבין תיק צד בצללית ירח א-סימטרית רותחת.

עוד תיקים שילוו אתכן מבוקר עד ליל וישמרו על רלוונטיות לאורך שנים, הם דגם ה-Bindle מעור כחול כהה ורך שעוצב בהשראת תיקי השק שהיו נקשרים לקצה מקל עץ ומזוהים עם היסטוריית המסעות בארה״ב, ותיק ה-Everyday מעור חום בגוון מטריף של שוקולד מריר.

לשעות הערב מציע המותג תיק קלאץ׳ גדול מעור בגוון חום-חציל, המעוצב בצללית מלבנית המתפצלת לשני חללים מרווחים. מי שמעדיפה תיק התלוי על רצועה דקה ומעוצב בשפה מינימליסטית - תמצא את מבוקשה בדגם Mignone המגיע בעור שחור מגורען.

בקטגוריית הנעליים בולט ה-Zipped Boot 1, אחד הלהיטים הגדולים של המותג, המציג צללית של נעלי עבודה ומשלב רמות גימור מוקפדות עם אחיזה ונוחות אינסופיות. הוא מגיע בגוון החדש של העונה - זמש חום. הצבע החום מעטר קלאסיקה על-זמנית נוספת בדמות דגם נעלי הבלט האלסטיות, שמצליחות להעניק הילת בלרינה ענוגה לכל כף רגל.

להשלמת מדף הנעליים האולטימטיבי, מוצעות הסניקרס סליפ-און בגוון בז׳ על סוליית פלטפורמה בינונית, מגפי עור שחורים קלאסיים בגובה הברך, וסנדלי עקב מדגם פאלומה הסופר-סקסי בעקב נוח של 57 מ״מ.

DISCOVER MORE