Tommy Hilfiger

טומי הילפיגר מציג שפה עיצובית חדשה ובועטת, שכוללת מונוגרמה חדשה, קמפיין עם קייט מוס וטראוויס בארקר, ותצוגה בלתי נשכחת בניו יורק

אחרי מסע חוצה יבשות שכלל תצוגות בפריז, שנגחאי ואמסטרדם - טומי הילפיגר שב הביתה לעיר שהכי מזוהה עם פועלו, וחשף לראשונה את "TOMMY FACTORY" בתצוגה שהתקיימה בברוקלין, במסגרת שבוע האופנה של ניו יורק.

הקולקציה לסתיו-חורף 2022 והקמפיין המלווה אותה נוצרו בהשראת "הפקטורי של אנדי וורהול", המקום ששימש כסטודיו של אמן הפופ-ארט האגדי. הסטודיו המפורסם פעל במנהטן בשנים 1963-1983 והיווה מוקד התרחשות אקספרימנטלי לעשייה יצירתית במהלך אותם עשורים. התאספו שם אמנים, זמרים, דוגמנים ואושיות אקסצנטריות מהתקופה שהותירה חותם על עולם האופנה.

אותו מפעל שמיגנט את הסצנה החתרנית של ניו יורק, היה המקום שבו כל סגנונות התרבות יכלו להתאחד. טומי הילפיגר ביקר שם בזמנו ופגש את וורהול עצמו, וזו לדבריו הייתה חוויה שעוררה בו השראה להמשיך כעת את המורשת היצירתית של האמן באמצעות "TOMMY FACTORY".

סצנת הפופ-ארט של העיר, יחד עם האווירה הנוסטלגית מתקופת וורהול, התעוררו לחיים בסנכרון עם תצוגת האופנה שהתקיימה אמש. "כשחשבתי היכן להשיק את החזרה שלנו לשבוע האופנה, הלב שלי הלך עם התרבות היצירתית של ניו יורק", שיתף המעצב האמריקאי והוסיף: "הקולקציה עוסקת בחיבור בין השפעות העבר האהובות עליי לבין קונספטים חדשים של אירועים חיים ועולמות וירטואליים".

הקמפיין החדש של טומי הילפיגר משחזר אף הוא את חוויית הסדנה הוורהולית ואת האנרגיה היצירתית שנקשרה אליה, בשאיפה לייצג באותנטיות את הסינרגיה שבמיזוג הרב התרבותי וחוצה הדורות, ובמטרה לייצר אנרגיה מתחדשת שאינה עוצרת לרגע.

התמונות צולמו ברובע ברונקס הניו יורקי על ידי הצלם הבריטי קרייג מקדין, וסוגננו על ידי אושיית הסטייל המוערכת קייטי גרנד. את הקמפיין מובילים הפרזנטורים החדשים והמפתיעים: דוגמנית-העל האייקונית קייט מוס ובתה בת ה-19 לילה גרייס, ולצדן המתופף והמפיק המוזיקלי טראוויס בארקר, המוכר לרובנו גם כחבר להקת בלינק-182 וכבעל המקועקע של קורטני קרדשיאן.

TH MONOGRAM
בית האופנה טומי הילפיגר חושף העונה מונוגרמה חדשה המככבת בפריטי הקולקציה. המונוגרמה היא סמל המורכב מאותיות השלובות זו בזו, ראשי התיבות של מייסד בית האופנה. הדפס המונוגרמה עוצב בשיתוף עם המאייר, המעצב הגראפי ואמן הקעקועים הבריטי פרגוס פרסל, לאחר שנבר בארכיון המותג וחקר את עיצוביו. פרסל יצר פרשנות עדכנית ללוגו ההיסטורי, ומיזג אותה אל טיפוגרפיה ארכיטקטונית בהנחה אלכסונית.

ההדפס הרפטטיבי של המונוגרמה, בצבעי הדגל הקלאסיים שעברו גם הם טיפול מלוטש בפילטר של האמן המהולל, מעניק חלון ראווה מרהיב ל-DNA החדש של טומי הילפיגר – המייצג אורבניות מחוספסת, מורשת קלאסית וקול צעיר המשדר רגישות כנה.

"מאז 1985, מייצגת מונוגרמת ה-TH את הסגנון הפרפי, וכעת היא מקבלת פרשנות מחודשת ושובבה עבור כולם, בזכות החיבור לתרבות הרחוב שמביא פרגוס פרסל. זה היה תענוג עבורי להמציא מחדש את הלוגו ואת המונוגרמה שלנו לשנת 2022 ואילך", סיפר הילפיגר.

עיצוב הלוגו החדש משקף את הרבגוניות הדינאמית של המותג, וניתן לראות זאת בקולקציות הגברים, הנשים והילדים החדשות, לצד פריטי פרימיום המוגשים בצבעוניות של בורגונדי, כחול נייבי ולבן שלג. הקולקציה מציגה טוויסטים אסתטיים בלתי צפויים, לצד דיטיילים מתוחכמים כמו רקמות, ז'קארד, חיפויי עור וכפתורי מתכת מסוגננים. בנוסף, כל פריט עוצב עם מחשבה להיות מותאם ללבישה ורסטילית בשכבות, על מנת לשקף את הסגנון האישי של כל אחד ואחת.

לצפייה בתצוגה:

DISCOVER MORE