Vans Vault - Limited Edition

סדרת ואנס וולט מחזירה לחיים את דגמי הסניקרס המיתולוגיים של המותג, ומאפשרת למעצבים נחשבים ברחבי העולם להעניק להם פרשנות מחודשת. היכונו ל-12 דרופים מבוקשים

כבר למעלה מחמישים שנה שחברת ואנס מסמלת רוח נעורים, חופש יצירתי וסטייל אינסופי, בדיוק כמו שהיינו מצפים ממותג שצמח בשמש הנצחית של החוף המערבי. בעוד שתאגידי ענק משקיעים משאבים אדירים כדי להיכנס לסצנות נישתיות ויוקרתיות כמו סקייטבורד וגלישה, ואנס תמיד הייתה שם - חברה שנוסדה על ידי סקייטרים ועבור סקייטרים, ומאז השתלטה על כל סצנת ספורט האקסטרים. היא אמנם כבר מזמן לא החנות השכונתית הקטנה בעיר אנהיים שבקליפורניה, אך היא עדיין מזוהה עם אמנים צעירים, הרכבי פאנק מחתרתיים וזרמים אנטי-ממסדיים. עכשיו הגיע הזמן לערוך היכרות מחודשת עם עוד צד מרתק שעושה כבוד להיסטוריה ולמורשת שלה – הואנס וולט.

הרעיון ליצור את סדרת הואנס וולט התחיל בשנת 2003 והיו לו שלוש מטרות עיקריות. קודם כל ואנס רצתה לחזור לשורשים שלה, לתקופה שבה היא הכתיבה טרנדים בעולם האופנה ובעולם המוזיקה. ואנס הבינה שסניקרהדס מחפשים כמה שיותר קרוב למקור, ולכן היא החליטה לנער את האבק מדגמים אייקונים של החברה כמו הסליפ-און, ה-SK8 HI, ואפילו החזירה לחיים את ה-Style 36, שהייתה הנעל שקדמה לאולדסקול המיתולוגית. שנית, היא רצתה לאפשר למעצבים ולבוטיקים נחשבים ברחבי העולם לספק את הפרשנות היצירתית שלהם לדגמים שלה. המטרה האחרונה הייתה להשתמש בחומרי פרימיום סופר איכותיים כדי להעביר את החברה לעולם ההיי-פאשן.

ואנס הציבה את סדרת הוולט בקצה הפרמידה - נעל פרימיום מחומרים יוקרתיים, ריכוך משופר ומכירה במהדורה סופר מוגבלת. בכל ריליס של הוולט מושקות רק בין 500-1,500 זוגות, כדי לשמור על גישת הלימיטד ועל האינדיבידואל. בתחילת הדרך ואנס הייתה צריכה לחפש בוטיקים ומעצבים שיעבדו איתה. מיותר לציין שהיום היא מוצפת בבקשות מכל העולם ויכולה לבחור בדיוק עם מי היא רוצה לעבוד. העובדה שלוואנס יש קרדיט עצום בעולם הסקייטבוד, הגלישה, המוזיקה והאמנות, יוצרת הילה סביב הדגמים שלה, וכל המעצבים רוצים לקחת חלק בחוויה שהיא מציעה.

במהלך השנים שיתופי הפעולה סביב הוואנס וולט היו עם בתי אופנה מוכרים, כמו גם עם חנויות בוטיק קטנות ואמנים אקסצנטריים. כך ניתן למצוא שמות גדולים כמו מארק ג'ייקובס וקנזו, לצד אנדרקאבר וטקאשי מורקאמי. המטרה של כולם הייתה זהה: למתוח את הגבולות של ואנס דרך פרשנות חדשה לדגמים הקלאסיים שלה. ואנס מאפשרת להם ליצור עיצובים אלטרנטיביים עם שימוש בחומרים לא שגרתיים, תוך שמירה על הערכים הבסיסיים שלה. מדובר בדיל שכולם מרוויחים בו - המעצבים נותנים לואנס יוקרה והיא נותנת להם בחזרה חשיפה עולמית ואפשרות להפגין את החזון היצירתי שלהם.

הפעם שיתוף הפעולה המסקרן של ואנס וולט הוא עם מותג האופנה היפני Wacko Maria. מדובר בבית אופנה אקסקלוסיבי שנוסד בטוקיו בשנת 2005 ושואב את ההשראה שלו מעולם החי, המוזיקה, הקולנוע והאמנות, בדגש על שלל אזכורים מתרבות הפופ היפנית והאמריקאית. המותג מתמחה בעבודת יד וירידה לפרטים הקטנים ביותר. הוא ידוע בזכות השימוש שלו באנימל פרינט, בהדפסים מיליטריסטים ובסגנון הרוקבילי.

הדרופ הראשון מושפע מעולם המוזיקה וכולל שלושה דגמים של הואנס אות'נתיק LX, בצבעים תכלת, ורוד ואוף ווייט. כדי לחלוק את האהבה המשותפת שלהם למוזיקה, הנעל מגיעה עם פרינט של ויניל שמאזכר את מדפי התקליטים שנמצאים בחנות הדגל של המותג בטוקיו. כמו כן, בחלק הקדמי שלה מופיע קנבס בצבע שחור ובחלק האחורי הכיתוב האיקוני Off The Wall. כל הפרטים האלו מעניקים לשיתוף הפעולה טאץ' פופי ואמנותי שחוגג את הערכים המשותפים של שני המותגים. הדרופ השני במסגרת שיתוף הפעולה אמור לצאת בהמשך השנה, ותהיו בטוחים שגם הוא יהיה מעניין, לימיטד וכמובן סופר מבוקש.

DISCOVER MORE