בית האופנה היוקרתי זניה הציג במילאנו את הקולקציה לאביב הבא, המתמקדת בחליפות פשתן קלילות בגוונים ניטרליים ובמראה מתוחכם
בית האופנה היוקרתי זניה הציג בשבוע אופנת הגברים במילאנו את הקולקציה לאביב הבא. המותג המזוהה יותר מכל עם חליפות, הלך על פשתן כמוטיב מוביל של הקולקציה, ואף רשם פטנט על טיפול מחדש בבד ליצירת מראה נטול קמטים.
על המסלול הוצגו חליפות קיץ בגזרות נינוחות, בגוונים ניטרליים ובמראה מתוחכם שתואם את הקודים של בית האופנה. הפשתן התערבב עם כותנה, אנגורה ומשי, במערכות לבוש מחויטות לצד פריטי משי עם הדפסים בהשראת טבע וצמחייה.

את התצוגה חתם שחקן הקולנוע הדני מאדס מיקלסן בן ה-58, אותו אנחנו מכירים מ"התנגשות הטיטאנים", "שלושת המוסקטרים", "ניצוד", "חיות הפלא" ומסדרת הדרמה "חניבעל". השחקן, המככב בקמפיין הנוכחי של זניה, הציג ערימות של סטייל עם אטיטיוד, כשלבש ז'קט עור חום בגוון טרקוטה מעל סריג בגוון שוקולדי, בשילוב מכנסיים רחבים עם כיסים מוארכים. הוא נשא עמו שני תיקי נסיעה, אחד בכל יד, כחלק מהמגמה של המותג לפתח את עולם האקססוריז.
בית האופנה זניה החל את דרכו בשנת 1910 כיצרן בדים, ונשאר לעסוק בתחום במשך יותר מחצי מאה. בשנת 1968 השיקו שני בניו של ארמנג'ילדו זניה, המייסד, את הקולקציה הרשמית הראשונה, וזניה זכה במהרה להכרה בינלאומית כמותג יוקרה מוביל לגברים. המותג ידוע בייצור פריטים אלגנטיים, נקיים, איכותיים ועל-זמניים. זהו למעשה בית האופנה שעשה יוקרה שקטה עוד הרבה לפני שנולד המונח הזה.
