koteret_faq's

תהליך הרכישה

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

הרכישה באתר נוחה ופשוטה. בכל עמוד פריט שאליו תיכנסו תוכלו לבחור את המידה המבוקשת ולהקליק על אייקון רכישה. הפריט שבחרתם יתווסף מיד לסל הקניות. בלחיצה על האייקון סל הקניות מצד ימין למעלה תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם לסל הקניות. לאחר שסיימתם ואתם מוכנים לעבור לתהליך הרכישה, תוכלו להקליק על אייקון בצע הזמנה ולבצע את הרכישה.

 

האם עלי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה?
ניתן לבצע רכישה באתר בשתי דרכים. ניתן לפתוח חשבון אישי על ידי הזנת פרטים אישיים. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על אייקון כניסה הממוקם בחלק העליון מצד ימין של העמוד ולבחור באופציית ההרשמה. לאחר הזנת הפרטים האישיים יפתח עבורכם חשבון. פתיחת חשבון אישי באתר תאפשר לכם לרכוש בעתיד באופן פשוט ומהיר כמשתמש רשום במערכת. אם אינכם מעוניינים לפתוח חשבון אישי, ניתן לבצע רכישה בתור משתמש אורח. לאחר שבחרתם בפריט הרצוי, כל שעליכם לעשות הוא להקליד את כתובת הדוא"ל ופרטיכם האישיים לא ישמרו במערכת.

 

כיצד אדע אם הפריט קיים במלאי וזמין לרכישה באתר?

כל הפריטים המופיעים באתר זמינים למכירה. בעמוד הפריט תוכלו להקליק על אייקון בחירת מידה והמידות הזמינות באתר עבור הפריט המבוקש יוצגו. במידה ואזלו כל מידות הפריט מהמלאי, אייקון out of stock יופיע מתחת לתמונה בעמוד הראשי.

 

כיצד אדע אם הפריט קיים במלאי בחנויות הרשת?

בעת בחירת הפריט והמידה המבוקשת, תוכלו להקליק על האייקון נקודות מכירה נוספות והמלאי הזמין בחנויות הרשת יופיע. לבירור פרטים נוספים נשמח לעמוד לרשותכם במוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-6828430.

 

האם אוכל להזמין פריט שאזל מהמלאי או פריט שאינו נמכר באתר?

פקטורי 54 עובדים מול בתי אופנה בין לאומיים. נשמח לבדוק עבורכם אפשרות לרכישת פריטים בהזמנה אישית. תוכלו לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-6828430 לקבל מידע נוסף.

 

האם ניתן לארוז את ההזמנה באריזת מתנה?

בוודאי. בעמוד התשלום ישנה אופציה לעדכן כי אתם מעוניינים באריזת מתנה עבור ההזמנה. המחירים יוסתרו, פתק החלפה יצורף למתנה, ותוכלו להוסיף כרטיס ברכה אישי עבור מקבל המתנה. חשבונית תשלח למבצע ההזמנה.

 

כיצד אדע שההזמנה הושלמה ואושרה?

מיד בסיום ביצוע ההזמנה ישלח אליכם דוא"ל המאשר את קליטת ההזמנה ובו יופיע סיכום ההזמנה: מספר ההזמנה, פרטי המשלוח ופרטי החשבונית.

במידה ולא הגיע הדוא"ל, אנא פנו אל שירות הלקוחות בטלפון 03-6828430 והנושא ייבדק.

 

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

כמובן. ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-6828430 ונשמח לסייע ברכישה טלפונית.

 

מהו Wish List?

ה-Wish List מאפשר לכם ליצור רשימה של פריטים שאהבתם. תוכלו לשתף אותם עם חברים ולחזור ולרכוש אותם במועד הנוח עבורכם.

 

כיצד אוכל לראות את ההזמנות שלי?

על מנת לראות את ההזמנות שביצעתם יש להתחבר אל החשבון האישי שלכם. הקליקו על אייקון כניסה הממוקם בחלק העליון מצד ימין של העמוד ולהקליק שוב על אייקון My Orders.

בעמוד זה תוכלו לצפות בהיסטוריית ההזמנות שביצעתם באתר.

 

כיצד אוכל לשנות את פרטיי האישיים?

על מנת לשנות את פרטי שם משתמש, סיסמא, דוא"ל או מספר טלפון יש להקליק על אייקון כניסה הממוקם בחלק העליון מצד ימין של העמוד ולהקליק שוב על אייקון Account Details ולבצע את השינויים בהתאם.

 

מהו My Wardrobe ?

בעמוד זה תוכלו לצפות בכל הפריטים שרכשתם באתר.

ניתן להציג את הפריטים לפי הקטגוריות השונות ובכך לצפות בהם באופן מסודר.

על מנת להיכנס לעמוד זה יש להקליק על אייקון כניסה הממוקם בחלק העליון מצד ימין של העמוד ולהקליק שוב על אייקון Wardrobe My.

 

האם ניתן לרכוש מתנות באמצעות האתר?

צוות הקניינות שלנו בחר עבורכם מתנות עפ"י טווחי מחירים שונים, על מנת שיתאימו לכם ולמקבל המתנה. בתפריט העליון קיימת קטגוריית מתנות, תוכלו להקליק עליה ולבחור מתנה לפי טווח מחירים או לרכוש גיפט קארד.

תוכלו אף לרכוש מתנה משותפת ולפצל את התשלום בין כרטיסי אשראי שונים.

 

האם אוכל לברר באמצעות האתר את יתרת הניצול של כרטיס גיפט כארד?

ניתן להקליק על אייקון Gift Card בתפריט התחתון ולצפות ביתרת הניצול העומדת לרשותכם.

ניתן לשלם באמצעות כרטיסי הגיפט קארד עבור רכישות הנעשות באתר.

 

האם ניתן לבצע הזמנה ולשלוח לחו"ל?

במידה ותהיו מעוניינים לשלוח הזמנה לחו"ל ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-6828430 ונשמח לעדכן כיצד מתבצע התהליך.

c

תשלומים

כיצד ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכארד, ישראכרט ואמריקן אקספרס, באמצעות Pay Pal וכרטיס גיפט קארד.

תוכלו לפצל את החשבון לעד ל-5 תשלומים ללא ריבית.

 

האם ניתן לפצל את אמצעי התשלום ולשלם באמצעות גיפט קארד וכרטיס אשראי?

ניתן לפצל את אופן התשלום על ידי בחירת כרטיס האשראי כאמצעי התשלום הראשון ויתרת התשלום תבוצע ע"י כרטיס הגיפט קארד בהתאם ליתרה הקיימת בו.

 

האם ניתן לפצל התשלום למספר כרטיסי אשראי שונים?

כמובן. בעמוד התשלום תוכלו לפצל את התשלום לשני כרטיסים אשראי שונים. עליכם להקליד את הסכום שתרצו לשלם בכרטיס האשראי הראשון ולמלא את פרטי האשראי. לאחר שיתקבל אישור מחברת האשראי יופיע הסכום הנותר לתשלום. הזינו את פרטי כרטיס האשראי השני והמתינו לאישור. בכל שלב בתהליך תוכלו להקליק על אייקון פיצול אמצעי תשלום וייפתח חלון המסביר ומפרט את התהליך.

c

משלוחים

האם עלי לשלם עבור המשלוח?

המשלוחים באתר מבוצעים על ידי חברת שליחויות ולרגל חודשי ההשקה כל המשלוחים יעשו ללא חיוב.

 

כיצד אדע מתי צפויה להגיע ההזמנה?

היות והשילוח מתבצע על ידי חברת שליחויות ניתן לבחור את חלון הזמן האידיאלי עבורכם. במהלך הרכישה תוכלו לבחור את המועד הרצוי לקבלת המשלוח ואף את טווח השעות המבוקש. חלון הזמן הנבחר יתעדכן באופן אוטומטי במערכות החברה והודעת SMS  תשלח כאשר המשלוח ייצא לכיוונכם.

 

בצעתי הזמנה, כיצד אוכל לשנות את מועד המשלוח?

תוכלו לבצע שינוי במועד המשלוח על ידי יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-6828430.

c

החלפות וביטולים

קיבלתי את הפריט שהזמנתי, האם ניתן להחליפו?

ניתן להחליף פריטים בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, ובתנאי שהפריטים באריזתם המקורית, התווית צמודה אליהם ואזיקון הבטיחות מחובר.

תוכלו להחליף את הפריטים באחת משני הדרכים:

  1. במידה ותרצו להחליף את הפריט באחת מחנויות הרשת, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות על מנת לברר כיצד ובאיזה סניף תוכלו לבצע את ההחלפה.
  2. ניתן לתאם איסוף באמצעות שליח וללא עלות.

פנו לשירות הלקוחות בטלפון 03-6828430 ונשמח לעזור לכם.

 

האם ניתן להחזיר את הפריט ולקבל זיכוי עבורו?

תוכלו לקבל זיכוי עבור הפריט שתרצו להחזיר וזאת בתוך 14 יום ממועד קבלת ההזמנה ובתנאי שהפריטים באריזתם המקורית, התווית צמודה אליהם ואזיקון הבטיחות מחובר.

ניתן לקבל את הזיכוי באחת משתי הדרכים הבאות:

  • החזרת הפריט לאחת מחנויות הרשת וקבלת זיכוי כנגדו או פריט לבחירתכם.
  • איסוף הפריט באמצעות שליח וקבלת כרטיס גיפט קארד בשווי הפריט שתרצו להחליף. עליכם לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 03-6828430 על מנת לתאם שליחות.

את כרטיס הגיפט קארד ניתן לממש הן ברכישה בחניות והן ברכישה באתר.

 

האם אוכל לבטל את ההזמנה לפני שסופקה?

ניתן לבטל את ההזמנה – כולה או חלקה, באמצעות פנייה לשירות הלקוחות בטלפון

03-6828430 . לאחר ביטול ההזמנה תשלח אליכם הודעת דוא"ל המאשרת את התהליך.

 

האם ניתן לבטל את ההזמנה לאחר שקבלתי אותה?

ניתן לבטל הזמנה בתוך 14 יום ממועד האספקה, באמצעות פנייה לשירות הלקוחות.

לאחר ביטול ההזמנה תשלח אליכם הודעת דוא"ל המאשרת את התהליך.

את הפריט ניתן להחזיר לאחת מחנויות הרשת או לתאם איסוף באמצעות שליח ע"י פנייה לשירות הלקוחות בטלפון 03-6828430.

על פי תקנות משרד הבריאות הלבשה תחתונה אינה ניתנת להחזרה ו/או החלפה.

 

מועדון הלקוחות

כיצד מצטרפים למועדון הלקוחות?

ניתן להצטרף למועדון הלקוחות בכל אחת מחנויות הרשת, באמצעות מילוי טופס הצטרפות.

ההצטרפות כרוכה בתשלום ע"ס 49 ₪ ומקנה חברות במועדון הלקוחות למשך שנה אחת מיום ההצטרפות.

 

איך אדע אם כרטיס המועדון שלי עדיין בתוקף?

ניתן לבדוק זאת מול מחלקת שירות הלקוחות בטלפון 03-6828430,  או לשלוח מייל לדוא"ל cs@factory54.co.il.

כמו כן, תוכלו לברר זאת בכל אחת מחנויות הרשת.

 

האם האתר מאובטח ובטוח לקנייה?

כן, תוכלו להיות בטוחים כי פרטיכם האישיים לרבות פרטי כרטיס האשראי, מאובטחים ולא ניתן יהיה לעשות בהם כל שימוש שאינו לצורך תשלום עבור הזמנתכם. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן PCI. אנו נעזרים באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים כדי לאבטח את האתר, את התקשורת דרכו ואת המידע המתקבל בו.

שירות הלקוחות שלנו ישמח לייעץ, לסייע ולענות על כל שאלה.

ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-6828430  ולכתובת המייל שלנו cs@factory54.co.il

לחצו כאן לצפייה בתקנון הרכישה באתר