MAGAZINE
ג'ורג'יו ארמני היה מהראשונים להבין את החשיבות שבשיתוף הפעולה בין אנשי האופנה לעולם הקולנוע. אחד הרגעים המשמעותיים היה בסרט "ג'יגולו אמריקאי" בכיכובו של ריצ'רד גיר
בית האופנה ארמני נוסד במילאנו בשנת 1974 על ידי ג׳ורג׳יו ארמני, אז מעצב צעיר, שברשותו היה הון של 10,000 אירו בלבד. כיום, תוך מספר עשורים, הפכה הקבוצה לאימפריית אופנה ולייפסטייל. עם היווסדו של המותג, הציג ג׳ורג׳יו ארמני בשורה חדשה של לבוש בכך שהכניס למראה הנוקשה של חליפות הגברים צללית נינוחה ורכה בעלת פשטות וניקיון.
במהלך שנות פעילותו, עיצב ג'ורג'יו ארמני בגדים ללמעלה מ-100 סרטים אמריקאים והיה מהראשונים להבין את החשיבות שבשיתוף הפעולה בין אנשי האופנה לעולם הקולנוע. אחד הרגעים המשמעותיים בקריירה של ארמני היה בסרט "ג'יגולו אמריקאי", דרמת פשע בכיכובו של ריצ'רד גיר. עד אותה נקודה, המעצב האיטלקי היה נודע ומוערך באירופה אבל עוד לא הצליח להשתלב בחברה האמריקאית. כאמור, הוא השכיל להבין בתחילת דרכו את הכוח של הוליווד, וזכה להלביש את דמותו של גיר בסרט האייקוני.
כבר בסצנת הפתיחה הפוקוס הוא על הבגדים ועל הקשר שבין אדם לחליפתו. הסצנה מתמקדת בבחירת החליפה המושלמת, במהלכה רואים את הדמות הראשית פורשת ז'קטים, מכנסיים, חולצות, חגורות ועניבות על המיטה, ומתאימה בין פריט אחד לשני עד למציאת סט הלבוש המושלם. המראה החדש, הנינוח והסקסי של החליפה עורר את סקרנותם של הגברים האמריקאים. עוד לפני יציאת הסרט, דאג ארמני ליצירת קולקציית רדי-טו-וור בינלאומית, כך שבעת הקרנת הבכורה הבגדים כבר הוצבו בחנויות וחיכו למעריצים החדשים. ככה עושים את זה נכון.