מותג הגברים היוקרתי מציג שיתוף פעולה בלעדי עם ליגת הפוטבול הלאומית של ארה"ב. המותג המחובר לכדורגל, שואב כעת השראה מחלום הפוטבול האמריקאי, בקולקציית קפסולה שתכין אתכם לסופרבול ואולי גם לזוגיות עם טיילור סוויפט

המותג BALR נוסד בהולנד ב-2013 על ידי שחקני כדורגל מקצועיים, וביניהם דמי דה זיאו, ז'ול מנדרס וראלף דה גאוס, ממייסדי קהילת הכדורגל 433, מעצמת תוכן פופולרית לאוהדים. המותג פונה אל קהל גברים שאפתני ומצליח, השואב השראה מסגנון החיים של הספורטאים. הרעיון מאחורי המותג הוא לעודד יוזמה ונחישות לעבוד קשה כדי להיות מסוגלים לחיות את החיים הטובים, לטייל ברחבי העולם ולהגשים חלומות. פריטי הלבוש והאקססוריז מיוצרים מחומרים באיכות גבוהה, ומבוססים על פלטת צבעים קלאסית.

DUTCH ROOTS, AMERICAN DREAM
כעת חובר המותג ההולנדי אל ליגת הפוטבול הלאומית והמקצוענית של ארה"ב, שהיא הליגה הפופולרית והנצפית ביותר בארה"ב, ואחת הליגות המצליחות בעולם. הליגה נפתחת מדי שנה בתחילת ספטמבר, ומסתיימת בתחילת פברואר בסופרבול, משחק הגמר - אירוע הספורט והאירוע הטלוויזיוני הגדולים ביותר בארה"ב.
"זהו שיתוף הפעולה שאני הכי גאה בו מכל השת"פים שעשינו עד כה. הקולקציה מציגה את האופן בו פוטבול וכדורגל, שני ענפי הספורט היפים הללו, מתחברים יחד. ש כל כך הרבה חפיפה בין שניהם, ואני חושב שהצלחנו להמחיש את זה בקמפיין. אני נרגש לחלוק אותו סוף סוף עם העולם", אמר דמי דה זיאו, ממייסדי BALR.
עולם הפוטבול נחשב לאחרונה לזוהר מתמיד, בזכות הזוגיות הפוטוגנית בין כוכבת הפופ טיילור סוויפט לבין טראוויס קלסי, אחד משחקני הפוטבול הבולטים של דורו, שזכה בעונה שעברה באליפות הסופרבול השנייה ברציפות. כוכב הפוטבול המשחק בעמדת הטייט אנד בעבור קנזס סיטי צ'יפס, מתחיל כעת את עונתו ה-12 ב-NFL כשהוא כבר בסטטוס של כוכב ענק גם מחוץ למגרש.

קולקציית שיתוף הפעולה בין BALR ל- NFL כוללת טי-שירטס, סווטשירטים בגזרת קפוצ'ון, מכנסיים בסגנון ספורטיבי, חולצת פלנל משובצת עם שרוולים ארוכים וכיסים, ז'קט בומבר בהשראת מראה הקולג', צעיף במראה אוברסייז, וחולצת ג'רזי בהשראת מדי פוטבול המעוצבת בסגנון של שכבות כחולצה עם שרוולים ארוכים ומעליה גזרת טי-שירט עם צווארון וי.
אלו פריטים המשתלבים יחד בהרמוניה ומשתלבים גם עם פריטי המפתח במלתחה היומיומית. חלקם יכולים לשמש כפריטי יוניסקס, ובהשראת הפאוור-קאפל טיילור וטראוויס - נשים יכולות לקנות את פריטי הקולקציה לבן הזוג וגם לקנות לעצמן.
כל הפריטים מבוססים על צבעי שחור ואפור, ומיוצרים מטקסטילים איכותיים. המיתוג לקולקציה המשותפת נטמע על הדגמים במראה של טון על טון, עם לוגואים רקומים או מודפסים, המציגים אלמנטים מעולם הפוטבול האמריקאי - כמו מגן ה-NFL האייקוני, תגי הקפטן והמספר 33.
DISCOVER MORE

Mark Ivanir For Factory 54
מארק איווניר, אחד השחקנים הישראלים הכי מצליחים בחו"ל, מככב בהפקת אופנה חדשה המתמקדת במלתחה המחויטת - עם פריטי מפתח קלאסיים לצד פריטים קלאסיים עם טוויסט, מתוך הקולקציות של בתי אופנה המובילים

Cohen For Carhartt Wip
ראיון עם אחד האמנים הכי אהובים בסצנת ההיפ הופ המקומית

Alexander Skarsgård for Calvin Klein
קלווין קליין משיק קמפיין חדש בכיכובו של אלכסנדר סקארסגארד