Colors Of Change

חודש יוני מביא איתו לא רק מצעדי גאווה ומסיבות נוצצות בכל רחבי העולם, אלא גם פרץ יצירתיות אופנתי שמגיע לשיאו בכל שנה. עולם האופנה, שמאז ומתמיד היה זירה לביטוי עצמי ושבירת גבולות, מאמץ את חודש הגאווה כהזדמנות לא רק לחגוג, אלא לחדש ולהעצים מסרים של קבלה ושוויון.

גם השנה המותגים הגדולים מציגים קולקציות שחוגגות גאווה בסטייל.

LEVI'S - מסר חתום בבד

לייוויס, המותג שהפך את הג'ינס לסמל תרבותי, מציג השנה קולקציית גאווה שחוגגת חופש ויצירתיות. הקולקציה כוללת חולצות טי מעוטרות במשפטי העצמה ושחרור, שהופכים כל פריט ללוח מסרים אישי. הבחירה בטקסטיל כמדיום להעברת מסרים חברתיים מעידה על בגרות תעשייתית המבינה את כוחה של האופנה כאמצעי תקשורת.

PUMA - כשספורט פוגש סטייל

במהלך מעניין במיוחד, פומה שילבה השנה בין עולם הכדורגל לחגיגות הגאווה. החולצה המיוחדת שהשיקה המותג מהווה גשר בין שני עולמות שנתפסו בעבר כרחוקים זה מזה - ספורט תחרותי ותרבות גאווה. המהלך מעיד על שינוי תפיסתי עמוק בעולם הספורט ומייצג צעד משמעותי לקראת כדורגל מכיל יותר.

CALVIN KLEIN - שמים פס

קלווין קליין, המותג שתמיד ידע לשלב בין מינימליזם לחדשנות, השיק השנה קולקציית בגדים תחתונים עם פס צבעוני ממותג גאווה. הקולקציה משלבת את האסתטיקה המוכרת של המותג עם אלמנטים חזותיים עדינים המכבדים את רוח האירוע מבלי לוותר על הסיגנטורה העיצובית.

עולם האופנה תמיד היה מקום של ביטוי אישי ומרחב בטוח לפריצת גבולות, חודש הגאווה מאפשר לנו לחזור לשורשים הללו ולזכור שלבוש הוא לא רק חפץ, אלא הצהרה על מי שאנחנו ועל העולם בו אנחנו בוחרים לחיות.

DISCOVER MORE