Dolce & Gabbana Casa

קולקציית הבית של דולצ׳ה וגבאנה מיוצרת באיטליה ומעוצבת בסגנון הייחודי המזוהה עם בית האופנה, הכולל צבעוניות, אקלקטיות וגלאם ים-תיכוני

דולצ׳ה וגבאנה קאזה נחשף לראשונה לפני קצת פחות משנה, כשצמד המעצבים השיק את משנתו העיצובית לאסתטיקת הבית בתערוכת הקוטור אלטה מודה שנערכה בוונציה. כניסת המותג לטריטוריה הביתית תוארה על ידי צמד המעצבים כ"התרחבות טבעית של עולם הדולצ'ה וגבאנה", לאחר שבשנת 2018 הם יצאו בסדרה של מסחטות מיצים, טוסטרים, מכונות קפה, קנקני תה ובלנדרים בשיתוף הלייבל האיטלקי המוביל Smeg, לצד פרויקט של 100 מקררים שנצבעו בעבודת יד. בנוסף, תקופת הסגרים במהלך הקורונה לא הותירה שום מקום לספק לגבי תשומת הלב הייחודית שהם מעוניינים להקדיש לטובת חוויית השהייה בבית.

המעבר ממכשירי חשמל קטנים לעבר התייחסות לחללים שלמים לווה בתפיסה המגלמת מיזוג של מורשת סיציליאנית, אומנות ים-תיכונית מסורתית ותרבות נשית, כפי שמדגימות המוזות האייקונית – שחקנית הקולנוע האיטלקייה סופיה לורן, והשחקנית, הצלמת והפסלת האיטלקייה ג'ינה לולובריג'ידה.

דומניקו דולצ׳ה וסטפאנו גבאנה הצליחו לתרגם את דמותה של האישה האיטלקייה בעלת ההילה החושנית והסגנון התוסס לטובת הלבשת הבית, בשפה עיצובית המציגה עושר של צבעים, גיאומטריות מתוחכמת, הדפסים משגעים ורעיונות שישדרגו כל סביבת מגורים לכדי חגיגה שאי אפשר להישאר אדישים כלפיה.

פנטזיית הבית מורכבת מאנסמבל של שלוש תמות עיצוביות המהוות תמצית מזוקקת לאותו די.אן.איי אהוב של בית האופנה: Blu Mediterraneo בהשראת אריחי המיוליקה בכחול-לבן המאפיינים את דרום איטליה, Carretto בהשראת האיקונוגרפיה הפולקלורית של כרכרות הפסיפס הסיציליאניות, ו- Leo- ההדפס המנומר המזוהה עם הצד הסקסי והפרובוקטיבי של המותג.

כל אחת מהקבוצות עשירה במוטיבים המרכיבים את חתימת היד המובהקת של דולצ'ה וגבאנה, זו שמציגה מורשת רבת שנים בנוסח איטליה עם עדכנות ויזואלית, אלגנטיות ושיק אינסופיים. את הדיטיילז הנוסטלגיים אפשר לראות בכל אחד מהפריטים בקולקציה - החל מהספלים שיעשו לכם חשק לארח, דרך כריות הנוי שיכניסו טאץ' מרענן לאזור הסלון, ועד לחלוקי הרחצה והמגבות שיביאו את השפה הדולצ'אית לחדר האמבטיה.

כחלק מהשאיפה לאיכות גבוהה, לצד שימור מקסימלי של האותנטיות, קיבל זוג המעצבים החלטה לייצר את כל הפריטים בארץ המגף, תוך יצירת שיתופי פעולה עם מותגים מקומיים כמו חברת הטקסטיל Tessitura Luigi Bevilacqua ויצרניות הזכוכית Barbini ו-Salviati. "יש לנו מזל, כי באיטליה אנחנו יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים, איטליה מלאה באומנים", אמר גבאנה באירוע הצגת הקולקציה.

הקמפיין צולם על ידי הצמד המוערך מרט אלאס ומרקוס פיגוט, שחיברו את האסתטיקה הקלאסית של הדגמים עם רוח העירום האמנותי של הרנסנס בתרגום רגיש ועכשווי בכיכובו של הראפר האמריקאי משין גאן קלי. לאירוע ההשקה האחרון, שנערך לפני כחודש בסיציליה, התייצבו פיגורות נחשבות כמו מוניקה בלוצ'י, מריה קארי, שרון סטון, הלן מירן, קריס ג'נר, היידי קלום, דרו ברימור ואמה רוברטס.

טווח מחירים: 349-5,390 ₪
המותג יימכר באתר FACTORY54.CO.IL
ובחנות הדגל של דולצ'ה גבאנה ב-AMOR כיכר המדינה

DISCOVER MORE